Дискові гальма механічні/гідравлічні
Характеристики:Діаметр:Ø180 ммМатеріал ротора:СтальКріплення:CenterLockСумісні колодки:Органіка (Resin)Особливості:Фіксуюча гайка (LockRing) під станд..
582 грн.
Ротор Shimano SM-RT26-М 180 мм - нова модель, оригінальний дизайн, легка вага, якісна сталь.Нова конструкція стопорною пластини для легкої і швидкої у..
437 грн.
Ротор Shimano SM-RT26-S 160 мм - нова модель, оригінальний дизайн, легка вага, якісна сталь.Нова конструкція стопорної пластини для легкої та швидкої ..
317 грн.
Ротор Shimano SM-RT54 160 мм Center Lock - ротор дискових гальм, внутрішній монтаж стопорного кільця.Характеристики:Виробник: ShimanoМодель: SM-RT54Ма..
614 грн.
Ротор Shimano SM-RT54 180 мм Center Lock - ротор дискових гальм, внутрішній монтаж стопорного кільця.Характеристики:Виробник: ShimanoМодель: SM-RT54Ма..
591 грн.
Ротор гальмівний Ares SM16- Встановлення на втулку за допомогою 6 гвинтів (йдуть у комплекті)- Диск із індустріальної нержавіючої сталі- Дизайн у форм..
94 грн.
Ротор гальмівний Ares SM18- Встановлення на втулку за допомогою 6 гвинтів (йдуть у комплекті)- Диск із індустріальної нержавіючої сталі- Сумісний..
116 грн.
Гальмівний ротор Ares SM18- встановлення на втулку за допомогою 6 гвинтів- диск із індустріальної нержавіючої сталі- дизайн у вигляді хвилі, широка га..
160 грн.
ротор Tektro ідеально підійде для механічних дискових гальм Tektro MD-M280 або інших.• Діаметр: 160 мм• Тип кріплення: 6 болтів• Матеріал: сталь• Комп..
255 грн.
Дискові гальма перекочували у велосипедобудування з автомобільної та мотоциклетної індустрії. Як показують відгуки спортсменів і простих обивателів, даний вид найбільш практичний. Залежно від приводу, дискові гальма можуть бути механічними і гідравлічними. У механічному варіанті зусилля від ручки до гальма передається через тросик, а в гідравлічному - через систему, заповнену рідиною. В обох варіантах гальм зусилля в кінцевому підсумку потрапляє на колодки, які притискають спеціальний диск, закріплений на втулці.
Отже, дискове гальмо складається з ротора (диска) і каліпера (гальмівної машинки). Ротори можуть мати діаметр від 140 до
Механічні дискові гальма, судячи з відгуків, мають такі переваги:
- Забезпечують набагато більш потужне гальмування, ніж обідні.
- Дозволяють контролювати гальмівне зусилля.
- Працюють за будь-якої погоди. Пил, бруд і волога практично не позначаються на якості гальмування.
- Не зношують обод.
- Не заважають використанню широких покришок.
- Ефективно працюють на викривленому ободі.
- Довго служать.
- Не потребують особливого обслуговування.
- Ротор рівняється набагато легше, ніж у гідравлічних гальмах.
- Троси не потребують особливої експлуатації, на відміну від гідроліній.
Звичайно, відгуки відзначають і недоліки:
- Не ремонтуються в польових умовах без особливого інструменту.
- Через різноманітність моделей і модифікацій пошук запчастин трохи ускладнений.
- Під час перевезення розібраного велосипеда велика ймовірність викривлення ротора при будь-якому механічному впливі.
- Іноді заважають кріпленню велобагажника.
- Мають велику вагу щодо обідних гальм.
- Коштують дорожче, ніж ободні моделі.
Дискові гідравлічні велосипедні гальма мають ті ж переваги, що і механічні, плюс кілька своїх:
- Найбільш потужне гальмівне зусилля серед усіх видів.
- Відмінний контроль гальмівного зусилля.
- Працюють у будь-яких погодних умовах.
- Легкий хід гальмівної ручки.
Недоліки гідравлічних гальм:
- Ремонт гідролінії досить проблематичний.
- У разі викривлення ротора його складно вирівняти.
- Найвища ціна щодо інших видів.
Крім того, гідравлічні дискові гальма мають ті самі недоліки, що й механічні.