Пошук

Захист ланцюга

Встановлюється на велосипедах з планетарною втулкою і передня зірка 38зубівСірий колір;Матеріал: пластик;Тип: захист шатуна;Країна-виробник: Польща.ро..

133 грн.

Колір: коричневий;Матеріал: пластик;Тип: захист шатуну;Додаткові характеристики: Кронштейн у комплекті;Країна-виробник: Польща.Розміри:   L..

105 грн.

Скоба захисна для заднього перемикача.Служить для захисту заднього перемикача під час падіння велосипеда та ударів об сторонні предмети під час руху...

68 грн.

Для велосипедів з колесами 28”;Під шатун на 48т;Колір чорний;Матеріал: пластик;Тип: захист шатуну;Додаткові характеристики: Кронштейн у комплекті;Краї..

123 грн.

бек кріпленнякріплення можна придбати окремо артикул 1130Для велосипедів з колесами 28 ";Під шатун на 48Т;Колір чорний;Матеріал: пластик;Тип: захист ш..

85 грн.

Ланцюг Hesling Sabre 200/200підходять на 28" колесаколір: чорнийматеріал: пластик довжина : 63 смширина : 19 см,діаметр: 3,5 см,підходить для пл..

1021 грн.

Показано з 1 по 9 із 27 (3 сторінок)

Вело-ланцюг, як один з найважливіших технічних вузлів велосипеда, потребує регулярного і правильному захисному догляді. Фахівці дають велосипедистам ряд дієвих рекомендацій щодо захисту і продовження терміну служби сучасних велосипедних ланцюгів:

  • Не слід використовувати густі мастила. Вони чіпляють величезна кількість пилу і бруду, що істотно скорочує ланцюгової термін служби.
  • Змащувати ланцюг краще спеціальними вело-маслами через кожні 100-300 км (в залежності від характеру їзди і місцевості, по якій доводиться рухатися).
  • Необхідно застосовувати тільки ті мастила, які відповідають поточному сезону.
  • Не можна їздити на «перекошених» передачах, оскільки це значно скорочує ресурс велосипедних ланцюгів. Недосвідчені початківці велосипедисти допускають одну поширену помилку - включають велику зірочку спереду і ззаду. Ланцюг виявляється дивовижно перекошеною і починає «жерти» сама себе.
  • Варто купувати ланцюга з великим ресурсом. Наприклад, Campagnolo, які без проблем працюватимуть до 10000 кілометрів.
  • Треба продумано і обережно користуватися передачами. Наприклад, спереду поставити середню зірку, а далі задіяти задній перемикач. Як тільки задніх передач не буде вистачати, необхідно переходити на велику або маленьку передні зірки. Ситуація на дорозі нормалізувалася? Значить, потрібно знову задіяти передню середню. Тоді ланцюг точно буде працювати з мінімальним можливим перекосом.
  • Використовувати «правило трьох ланцюгів». Це коли у велосипедиста є три хороші ланцюга і він змінює їх, що називається, «по колу» через кожні наїжджені 600 км. Зірки касети при такому «розкладі» проточуються рівномірно, а ланцюгової ресурс істотно зростає. «Потрійного комплекту» велосипедних ланцюгів вистачить на 10, а то і 15 тисяч кілометрів шляху, що дозволить заощадити серйозні грошові суми на ланцюгових замінах по зносу.

Захисний кожух на вело-ланцюг

Багато велосипедистів (з початківців, звичайно) плутають «захист ланцюга» і «захист від ланцюга» - спеціальний кожух, який надівається для того, щоб не траплялося потрапляння елементів одягу велосипедиста в ланцюгові ланки. Це, звичайно, може вберегти трансмісію від поломки, а велосипедиста від небезпечної ситуації в дорозі. Але від бруду і дорожнього пилу такий кожух захищає ланцюг зовсім слабо.

Крім того, додатковий вага кожуха неприйнятний в шосейних, а тим більше спортивних моделях велосипедів, де на рахунку буквально кожен грам маси. А під час руху по бездоріжжю, захисний кожух на ланцюгу і зовсім може погнутися, пошкодивши систему перемикання швидкостей (якщо не пощастить і він потрапить між зірочками і ланцюгом).

Таким чином, можна зробити висновок, що захисний кожух на ланцюг стане в нагоді тільки тим, хто катається на велосипеді по місту в звичайному одязі. Тим же, хто вважає за краще бездоріжжі і швидкісні гонки укупі зі спеціальною вело-екіпіровкою, такий захист точно не потрібна.