Пошук

Велосипеди Б/У

Велосипеди б/у з Німеччини, інтернет магазинів велосипедів

Електровелосипед – Bulls Green Mover Lavida Plus Країна виробник: НімеччинаМатеріал рами: АлюмінійРозмір рами: 58 см (L)Діаметр колеса: 28"Систе..

27354 грн.

Електровелосипед Kalkhoff pro Connect 28" некомплект!Країна виробник: НімеччинаМатеріал рами: АлюмінійРозмір рами: 51 смДіаметр колеса: 28"Система п..

13968 грн.

Стан: Б/Урама АлюмінієваРозмір рами: 46см М Діаметр коліс: 26"алюмінієвий ободВилка аморт.City  comfortТип  гальм:V-Brake  + Нож..

7100 грн.

Стан: Б/УКраїна виробник: НімеччинаКлас велосипеда: МіськийМатеріал рами: АлюмінійРозмір рами: 46 см M на зріст 160-170смДіаметр колеса: 26"Стать: Уні..

7702 грн.

Стан Б/вДіаметр коліс 27,5 дюймівРозмір  рами 48см L на зріст 165-180Матеріал рами алюміній / 6061 /вилка пружинно-масляна SR Suntour XCM HLO /..

14628 грн.

Країна виробник НімеччинаКлас велосипеда ГірськийМатеріал рами АлюмінієвийРозмір рами 52см/LСтать  УніверсальнаТип гальма V-Brake Shimano DeoreЗ..

8478 грн.

Міський велосипед B1 ReplicСтан: Б/УКраїна виробник: НімеччинаКлас велосипеда:гірськийМатеріал рами: АлюмінійРозмір рами: 52 см (зріст 176-188 см)Діам..

6130 грн.

Країна виробник: НімеччинаМатеріал рами: АлюмінієваРозмір рами: 58см LДіаметр колеса: 28"Система перемикання: Шифтер Shimano Nexus 8Перемикач задній:..

7372 грн.

Стан: хороший б/уКраїна виробник: НімеччинаКлас велосипеда:ГірськийМатеріал рами: АлюмінійРозмір рами: 52смДіаметр колеса: 28"Обода: 28" подвійні,алю..

9778 грн.

Показано з 1 по 9 із 93 (11 сторінок)

З недавніх пір, велосипед стає досить модною принадою. Все більше людей починають освоювати велоспорт, замінюють ним автомобіль і використовують велосипед в щоденному житті для побутових справ. На вулицях країни постійно з'являються спеціальні доріжки для велолюбителів, що є чудовим приводом подумати про покупку новенького ровера. 

Ми пропонуємо досить широкий спектр вибору веломашини на різний смак і вік, проте мало хто обирає б/у байки. Більшість аматорів у велоспорті вважають, що купівля підтриманого велосипеду - це погана ідея. 

Якщо грошей вистачає тільки на б\у екземпляр? 

Зазвичай, людина, яка хоче купити свій перший велосипед, дивиться на "секонд-хенд" варіанти, які вартують навіть дешевше найбільш бюджетних нових з магазину.

Уявіть собі б/у байк, який продають за 1000 гривень. Певна річ, що це буде або китайський зразок, або ж знищений, побитий, старий дешевий велосипед відомого бренду. Оскільки ровери низької цінової категорії навіть будучи новими являють із себе, відверто кажучи, не зовсім надійні механізми, тому й вони стають не годними для пересування після одного-двох сезонів катання. По цій причині більшість вважають, що ідея купівлі б/у велосипеда є зовсім невдалою. Вірно, така економія нікому не потрібна! 

Цілком можливо придбати непоганий байк за хорошою ціною, проте варто пам’ятати, що потрібно адекватно оцінювати свої побажання щодо цілей використання "залізного коня". 

Абсолютно немає причин боятися купувати бувший у використанні варіант, але потрібен ретельний огляд перед покупкою. 

Чому саме німецькі?

Сьогодні виробники пропонують широкий вибір байків, які відрізняються за формою, кольором, ціною, призначенням і якістю, а значить - кожен бажаючий може знайти підходящу для себе модель двоколісного помічника.

Зокрема, саме німецькі моделі , завдяки надійності, застосуванню інноваційних технологій  у виробництві, старанно продуманій конструкції і використанню матеріалів європейської якості, стали головними інструментами в досягненні перемоги у велоспорті багатьма провідними командами різних країн світу.

Як професійні гонщики, так і спортсмени-аматори обирають саме німецькі двоколісні машини, отримуючи гарантовані переваги. Бездоганна якість, надійність і довговічність кожної моделі в поєднанні з адекватною вартістю можуть стати незамінними супутниками Вашого дозвілля найближчі декілька років.

Останніми роками, німецькі компанії демонструють величезний вибір велосипедів, включаючи інноваційні моделі для неквапливих і релаксуючих поїздок на далеку відстань, гоночні, гірські, електро-байки і багато інших.

Неймовірні технічні особливості, витривалість та стильний дизайн безумовно оцінить будь-який власник!

Разом з тим, неодмінно треба приділити увагу бувшим у використанні байкам. На сьогоднішній день не кожен має можливість придбати новий хороший велосипед вартістю 10-15 тисяч гривень, тому гідною альтернативою слугують секонд-хенд варіанти з Європи. Ціна на велосипеди коливається, та ціни нових велосипедів на українському ринку значно вищі за велосипеди Німеччини, при чому дуже часто якість останніх буває набагато вищою.

Наш магазин має величезну кількість варіантів, які гідні вашої уваги. Це байки відомих брендів і не дуже: Axo trek, KTM, Romet, Skyway, Batavus, Gold-Rad, Giant, Everest, CYCO, WEST bike, B'Twin, Racer, Aggressor, Scout, Schauff, Curtis, Columbus і інші.

Від чого залежить ціна на велосипед?

Всі ми звикли до думки що якість товару який купується, безпосередньо залежить від ціни. Але чи завжди ціна залежить від якості? Чому ж одні велосипеди коштують дуже дорого, а інші дуже навіть доступні звичайній людині з середнім рівнем доходу, і при цьому так само їздять як і дорогі? Вдала покупка двоколісного супутника не завжди залежить від дорожнечі бренду, тому до процесу вибору потрібно поставитись з певного роду відповідальністю.

Будучи універсальним , байк має досить елементарну будову. Відтак, деталі, системи, і їхні функції істотно не відрізняються у виробництві обох видів - як дорогих, так і бюджетних брендів. При цьому,  матеріали і технології, що використовуються в збірці, у розробників неоднакові, що може вплинути на якість і ціну. 

Кожен покупець, який здійснює купівлю будь-якого товару хоче отримати найвигіднішу пропозицію. Іншими словами всі намагаються отримати вищу якість за мінімальні гроші. І це можливо, навчившись розуміти розташування точки балансу, Ви знайдете ту "золоту середину". У нас, до речі, в магазині є такі моделі, які дозволять вам насолодитися велоспортом або ж простою прогулянкою на двоколісному коні, при цьому маючи досить оптимальну ціну.

Давайте розберемо по пунктах.

- Рама.

В більшій мірі вартість велосипеду утворює безпосередньо основна його деталь – рама. Щоб переносити удари об перешкоди, вона повинна бути міцною, і одночасно легкою, щоб байк жвавіше мчав, і був легший на підйом. Найкрутіші рами - виконані з карбону, але за це задоволення треба заплатити чималі гроші. Тому, зазвичай, рами роблять із менш дорогих легко сплавних металів.

1. сталь - найбільш, так би мовити "не витратна" з усіх, важка і нетривка;

2. алюміній - вид сплаву, який найбільш часто зустрічається у сучасних велосипедах, одночасно легкий і доступний за ціною;

3. титановий сплав - більш дорогий, але в той же час міцний і легкий;

4. карбон – з такого типу сплаву виготовляються рами для гоночних мотоциклів і спортбайків.

Фактично, первинний фактор утворення ціни і полягає в тому, з якого матеріалу виготовлена ​​рама. Решта складові велосипеда, такі як система амортизації, контроль передач і гальм, також можуть повністю варіювати вартість підсумкового продукту, але це вже другорядне питання, так як всі частини, крім рами, можна замінити. 

- Колеса - друга важлива деталь у велосипеді.

   Колеса дешевого примірника мало чим відрізняються від коліс байка того ж рівня дорогого бренду. Якісними колесами з подвоєними обідками і досить хорошими втулками обладнані майже всі моделі вартістю від 350 у.о. Вони дійсно прослужать протягом тривалого часу і подолають багатокілометрові дистанції.

 - Гума - в чому суть?

   Щодо запитання покришок, то тут ситуація в повній мірі інша. Виробники велосипедів досить рідко є виробниками гуми. Зважаючи на це, нехай навіть якщо на шині виявлений фірмовий знак самого байка, то це не означає, що її зробив саме цей бренд. Байки бюджетного класу в дійсності завжди оснащені важкими покришками не дуже хорошої якості, з найпростішим захистом від ударів.

 - Передня велосипедна вилка.

   Якщо ви хочете купити досить комфортного і безпечного "залізного коня", то при виборі потрібно звернути увагу на якість амортизаційної вилки. Тут питання в тому, що доведеться заплатити за більш дорогу модель, так як дешеві велосипеди обладнані такими собі вилками-імітаторами амортизаторів. Це обумовлено тим, що оптова вартість більш якісної вилки починається зі 150 у.о., а роздрібна ціна вже в два рази вища, тобто 280-300 у.о.

Ця риса буде відображена в вартості велосипеда кожного бренду. Амортизаційна система - першооснова для зіставлення і прирівнювання різних байків.

- Дизайн.

Що ж на вартість покупки майже не впливає, так це дизайн. Винятками є розроблені спеціалізовані моделі для окремої групи любителів покрутити педалі. А саме, для дітей і представниць жіночої частини населення.

Взагалі кажучи, допускається зробити висновок, що лейбл має зовсім малий вплив на якість байка. По суті, бренд не стільки відображає властивості і якості продукту, скільки якість рекламаційної роботи і популярності.

При покупці двоколісного засобу пересування раніше всього потрібно висувати на перший план технічні параметри і функціональність моделі. Потрібно розуміти, що чим вищий клас обраного виробу, тим більш добротні деталі були застосовані в його збірці. Віддайте перевагу велосипед із наднадійною рамою і початковим рівнем обвіски. Простіше кажучи, в раму краще все-таки вкласти копієчку відразу і купити саме таку, яка відслужить вам довгий час. А ось на інше обладнання не варто викидати великі гроші, звичайно ж якщо ваш гаманець цього не дозволяє.

Саме тому, якщо ви не женетесь за ярликом, то є доречним купити велосипед вищої якості непопулярного бренду, замість варіанта простого класу, але дорогого і всіма відомого бренду.

У будь-якому випадку можна відібрати найбільш сприятливу відповідність ціна-якість. Звертайте увагу на реальні відгуки, не соромтеся просити про допомогу у більш досвідчених "гонщиків", ну і звичайно, добре продумайте для яких цілей вам потрібен велосипед. Можливо вам зовсім і не треба новий професійний байк для простих розмірених прогулянок ?!


Як за 4 кроки прокачати свій велосипед?

Тюнінг залізного друга динамічно набуває популярності і не обходить стороною жодного любителя прокататися з вітерцем. Неодмінно коли-небудь кожному "байкеру " захочеться вдосконалити і зробити більш унікальним свого супутника. Деякі обмежуються простими додатковими навісами, а багато хто йде далі і перетворюють зовнішній вигляд свого транспортного засобу. Так чи інакше, тюнінг байка має місце бути, а серед затятих любителів це взагалі мало не традиція!

До апгрейду можна віднести зміну коліс і покришок, зміну технічних особливостей амортизаційної системи, світлову обробку і багато іншого, на що вистачить фантазії.

Додаткове обладнання до велосипеда можна купити і у нас в магазині. У VeloPeople є різні види вело замків, підніжки і фари для велосипедів, габарити, захист цепу, болотники (крила) і навіть велорукавиці!


То як же оновити свій байк до невпізнання?

1. Найпростіший спосіб поліпшити зовнішній вигляд - пофарбувати в інший колір. Фарбування рами - це досить трудомісткий процес, але дуже навіть здійсненний будь-якою людиною в домашніх умовах. Для цього знадобляться: розчинник, грунтовка, наждачний папір і балончик з фарбою бажаного кольору.

Спочатку раму обов'язково ретельно вимити і зняти старий шар фарби. Після цього, рівномірно затерти наждачкою всі відколи й дефекти. Далі просушуємо і знежирюємо. В обов'язковому порядку потрібно провести етап грунтування перед фарбуванням, інакше новий вигляд красивим довго не протримається. Оптимально нанести до трьох шарів і дати кожному шару грунтовки висохнути. В подальшому з балончика розпилюємо фарбу на раму. Дати висохнути дві доби.

Можна додати незвичайні малюнки використовуючи цікаві трафарети.

2. Для велолюбителів покататись в темну частину доби, є чудова пропозиція - світловий тюнінг байка. З метою бажання виділитися, існує величезний ряд товарів для оснащення велосипеда. Це передні фари і задні ліхтарі, світлосигнали для поворотів, підсвічування керма, випромінюючі різнокольорове світло смуги і ліхтарики для коліс і рами, фосфорне підсвічування і багато чого іншого.

3. Варто окремо відзначити оновлення коліс. Їх також можна поліпшити перефарбуванням або додаванням світла на обідки, установкою інших покришок, або коліс з литими дисками, наклеюванням стрічок, які світяться, на спиці, і т. д.

Спеціально для красивого перетворення коліс багато виробників випускають анімовані пластинки. Це такі диски, які кріпляться на спиці і показують яскраві абстракції і зображення при обертанні колеса. Виглядає це дійство дійсно круто, але батарейок на довго не вистачить.

4. Досить стильно та яскраво виглядають додаткові аксесуари. Вони надають особливий стиль, а багато що відіграє велику роль для комфорту і безпеки під час руху велосипедом. Це такі спеціальні атрибути, як клаксони, або дзвінки, дзеркала заднього виду, крила, корзинка або багажник, круті пляшки і тримачі для них, підніжки, велокомп’ютер.

 З аксесуарами для велосипеда ми розібралися, та головне щоб було до чого цю всю справа кріпити. Отже, поговоримо зараз про типи байків, і що ж кожен з них із себе представляє.


Які бувають велосипеди?

1. Гірський

   Призначений для руху по бездоріжжю. Однак ніхто не забороняє Вам поїхати на ньому на звичайну прогулянку або магазин за хлібом, нехай навіть по ямах. Вага такого примірника може варіюватися від 10 до 20 кг, аматорські або ж для екстремальної їзди відповідно. Для зручних поїздок на такому велосипеді, при покупці потрібно акцентувати увагу на прохідності коліс, якості гальм і перемикачі швидкостей. Гірський байк відрізняється наявністю передньої підвіски, широких шин з хорошими протекторами, вузьким сідлом і кількістю передач.

Даний тип велосипедів ділиться на кілька підвидів. Це гірський варіант початкового рівня, для крос-кантрі, Down-hill, клас Ендуро або ж для тріалу чи фрістайлу. Звичайно, це далеко не всі категорії гірських велосипедів, які можна назвати - їх дуже багато, але це саме ті підвиди, які треба врахувати при виборі, якщо вже Ви зупинилися на класі "гірський велосипед".    

2. Дорожній або міський

   Найбільш поширений тип двоколісного транспорту, який юзають в поїздках по повсякденних справах. Рама у чоловічих і жіночих велосипедів виконується з труб у вигляді закритої і відкритої трапеції відповідно. Купуючи такий байк, має сенс звернути увагу на зварні шви. Останні, очевидно повинні бути виконаними рівномірно, без вад, видних неозброєним оком. У більшості випадків, розмір обідків коливається від 20 до 28 дюймів. Від доріг, на яких ви будете експлуатувати ваш ровер, залежить ширина покришки. Якщо ви збираєтеся їздити виключно на рівних асфальтованих або бетонних покриттях, тоді чудовим рішенням для вас будуть варіанти з тонкою покришкою (приблизно 1,5 дюйма). В іншому випадку, якщо ям, пагорбів, лісів, ґрунтової дороги і інших перешкод не уникнути на вашому шляху, то покришки, шириною 2,1 дюйма саме для вас!

Як правило, вони обладнані широкими м'якими сидіннями, красивими крилами, багажником, захистом ланцюга і часто з кошиками. Посадка пряма, на відміну від гірських. На активну їзду і стрибки такий варіант не розрахований, а навпаки для розмірених прогулянок околицями вашого міста.

3. Жіночі

   Як ми вже згадували вище, велосипеди для дівчат трохи відрізняються за своєю конструкцією. Традиційно, відмінності виявляються в геометрії рами. Досить часто виробники вкорочують відстань між сідлом і кермом. Бувають також і гірські, дорожні або шосейні типи байків, створених спеціально для прекрасної половини населення. Але тим не менше, більшість з них переважно їздять на традиційних велосипедах, не відчуваючи незручностей.

4. Дитячі

   Варіантів таких велосипедів буває дуже багато. Двоколісні, триколісні, чотириколісні. Чим більші самі колеса, тим кращі прохідність і швидкість виробу. При виборі потрібно пам'ятати, що він повинен відповідати віковим параметрам дитини на момент здійснення покупки. Для того, щоб байк прослужив вам найбільш довгий час, шукайте модель з якнайширшим діапазоном регулювання різних деталей. Наприклад, коли купуєте, зафіксуйте сидіння на мінімальній довжині і посадіть майбутнього власника. Йому повинно бути зручно на такій позиції, тоді у велосипеда ще є хороший запас на час, коли дитина підросте. Найчастіше дитячі велосипеди оснащені однією швидкістю і ножним гальмом. Втім, деякі розробники комплектують такий вид байків з багатошвидкісною трансмісією (тобто великою кількістю передач) і гальмами різних видів, роблячи їх більш схожими зі зразками дорослих.

5. Електровелосипеди

   На сьогоднішній день, вже нікого не вийде здивувати електричним велосипедом. Наявність системи електроживлення - є особливістю, яка відрізняє цей вид від всіх інших. На такому транспорті можна подолати досить пристойну дистанцію без особливих труднощів. Основна перевага електровелосипеда - це присутність звичайного велосипеда в поєднанні з можливістю рухатися від електроприводу. У хід його призводить невеликий електромотор, встановлений на рамі або всередині заднього чи переднього колеса. Акумулятор розташований також на рамі і служить джерелом "харчування" для електровелосипеда. Безумовно, залишилося ще багато питань до такого типу байків. Наприклад, захист від викрадення. Так, кожен такий екземпляр має ключі запалювання, від яких він працює і можливість блокування. Але як же бути з педальним приводом? Ці ключі тільки переривають електричний ланцюг, при цьому не виключають можливості поїхати як на звичайному велосипеді. Вихід, здається, один - товстий ланцюг із замком.


Який же велосипед вибрати саме мені?

Кожен потенційний клієнт задається цим, здавалося б, простим питанням. Але ж як все-таки підібрати "залізного коня" саме під свої вимоги? На допомогу покупцям ми відзначили кілька пунктів, про які варто гарненько подумати, щоб вибір був максимально вдалий! І так, дайте собі відповідь на декілька наступних питань.

1. Де Ви збираєтеся кататися?

   Якщо вам потрібно просто неспішно фланірувати вулицями, або прокататися декілька разів по місту на роботу і нічого більше, їздячи лише на рівній асфальтованій дорозі, то хорошим варіантом може служити дорожній або міський велосипед. (Або ж якщо ви дівчина, тут відмінно підійде жіночий байк)

   В іншому випадку, якщо переважає бажання "поганяти" по лісових стежках, горбах, кататися скрізь і завжди, то покупка дорожнього варіанту з тонкою покришкою недоречна. Спортивний гірський екземпляр саме те, що потрібно!

2. Подумайте про свій будинок.

   Ви мешкаєте в невеликій затишній квартирці або ж навпаки, маєте великий сучасний заміський будинок?

   Може краще купити складну модель велосипеда, яка займе мінімальне місце як на парковці, так і у вашій квартирі? Якщо вам доведеться піднімати вашого двоколісного супутника кожен раз, наприклад, на 4-ий поверх - варто подумати про більш легкий варіант.

3. Скільки швидкостей ви хотіли б мати?

   У разі, коли ви впевнені що однієї вам цілком вистачить і ви не збираєтеся "літати" на велосипеді - не варто переплачувати за десятки передач. Широкий вибір швидкостей марний, якщо велосипедист не переключає їх.

   Практика показує, що зазвичай нехтують такою можливістю. Велику кількість передач виробники передбачили не для того, щоб дорожче продати свій товар. За допомогою цих же швидкостей, при правильному використанні, можна мінімізувати навантаження на суглоби, що не принесе жодної шкоди вашим колінам.

4. На який бюджет ви розраховуєте?

   Якщо вам не становить жодних проблем покупка велосипеда за 30 000 гривень - будь ласка, купуйте.

   Але якщо ви хочете отримати гідний велосипед без особливо помітної витрати грошей, то купити бувший у використанні байк є найкращим варіантом. Але ні в якому разі не піддавайтеся спокусі урвати дешево, інакше отримаєте не той рівень надійності і комфорту, про який мріяли.

 У нас ви знайдете найкращі пропозиції за доступні вам гроші!


Якщо ви точно не впевнені де будете їздити і що саме вам треба, краще виберіть гірник. Справа в тому, що цей тип спочатку створювався не для міських тротуарів і рідкісних прогулянок по парку. Але людина, опиняючись перед нелегким вибором, зробить його на користь того примірника, який покриє всі його потреби, і не виключаючи перспективу. Купівля буде вигіднішою, якщо відразу купити велосипед, який не розіб’ється відразу ж після першої ями або брущатки. Купивши простий байк для рівних покриттів, без надійної амортизаційної системи і довговічних покришок, ви прирікаєте себе на дорогий ремонт і витрати в два рази більші за ціну спортивного байку! Нехай краще це буде б / у, але хороший двоколісний кінь!

До речі, а ви знали, що люди, які їздять на роботу велосипедом, менше хворіють?

Згідно проведеного аналізу Нідерландським Інститутом прикладних наукових дослідів щодо впливу катання на велосипеді на людський організм, було виявлено, що велосипедисти хворіють близько 7,4 днів на рік, а працівники, які приїжджають на роботу автомобілем – 8,7 днів. Дослідження проведене серед робітників трьох крупних фірм. Тоді цікаво, чим же саме велоспорт корисний для здоров’я?


7 причин регулярно їздити на велосипеді!   

Всі ми знаємо, що прогулянки на байку позитивно позначаються на самопочутті людини. Розглянемо 7 7 причин, чому саме так трапляється.

Покращує кровообіг.

Ваше серце змушене активно працювати та перекачувати більше крові під час їзди. Якщо регулярно займатись цією справою, сердечний м’яз звикне до такого навантаження. Результатом цього, ви забезпечені від утворення тромбів та варикозу, так як частота скорочень стане оптимальною для Вашого організму.

Вливає на статеві особливості.

Катання на велосипеді розвиває кровообіг в області тазу, що допоможе в лікуванні та є профілактикою проблем з простатою у чоловіків. Щодо прекрасної половини, вченими давно доведено, що у жінок, які знають толк у велоспорті, легше протікає вагітність та сам процес народження. 

Завдяки перебиранню педалями, нормалізується внутрішня секреція функцій залози, що приносить тільки користь для статевого життя людини.

Зміцнює зір.

Кожен велосипедист розуміє, що таке фокусувати очі перемінно на далеку та дуже близьку відстань, то  на дорогу, то на кермо. Цей процес слугує чудовою зарядкою для очних м’язів. Особливо корисним це може виявитись для людей, які досить багато часу проводять перед екраном комп’ютера.

Допомагає тримати м’язи в тонусі.

Майже всі м’язи качаються при їзді на велосипеді – від литкових до сідничних. Особливо активно задіяні м’язи ніг , такі як квадрицепс та литки. Інтенсивна робота ніг, бедер та прессу при цьому не додасть об’ємної м’язової тканини, зате чудово підтягне живіт і придасть стрункості ногам.

Збагачує організм киснем.

Очевидно, що в будь-якому випадку, при русі людина буде швидко дихати. При цьому, відбувається процес вентиляції легень. Цей орган активно збагачується киснем і очищується від шкідливих та небезпечних речовин.

Сприяє схудненню.  

Підчас звичайного темпу +-15 км/год витрачається близько 320 ккал/год. Навіть дуже спокійна їзда спроможна спалити до 200 ккал за годину задоволення. Тим більше, велосипедні прогулянки є водночас приємними та корисними, що втомлює набагато менше, ніж будь-яка інша фізична активність.

Підвищує імунітет.

Перебирати педалями корисно і для загального стану організму – імунітету. Катання на байку загартовує людське тіло і попереджує цим найбільш розповсюджені захворювання як грип.

Загалом, велосипед – це чудовий інструмент на шляху до здорового способу життя. Його спроможний покорити кожен, так як саме активне катання викликає тільки позитивні емоції в сучасному світі машин та бетону.

У нас ви знайдете величезну кількість велосипедів, які підійдуть саме Вам! Варто лише визначитися з вибором. Вас завжди чекає великий вибір товарів різних цінових категорій в нашому інтернет-магазині VeloPeople. Зв'яжіться з нами, і ми гарантовано підберемо на ваш смак і бюджет надійний байк, максимально задовольняючи ваші потреби.

VeloPeople - це також відмінний фізичний магазин, який знаходиться в місті Володимир-Волинський, по вулиці Степана Бандери 5. У нас тільки перевірені велосипеди, а також при необхідності ми можемо замінити деталі на більш якісні.

Ми завжди готові відповісти на всі ваші запитання і проконсультувати про купівлю велосипедів. або ж запчастин до них. Ми впевнені, що ви будете максимально задоволені покупкою у нас!

За більш детальною інформацією з приводу товарів, оплати і доставки, звертайтеся за номером +38(096)110-05-62 або ж читайте інші категорії сайту!

Приємного перегляду!