Захист ланцюга
Захист заднього перемикача, що кріпиться на вісь заднього колеса. Довжина: 13см. Матеріал: сталь...
60 грн.
Інформація про товарAXA Kameleon найбільше підходить для міських велосипедів. Завдяки закритому чохлу для ланцюга ви захистите свій ланцюг від бруду, ..
458 грн.
Кронштейн кріплення чорнийМатеріал: міцний матеріалЗагальна довжина кришки: регулюється від 455 мм до 530 мм.Зовнішній діаметр: 186 ммВнутрішній діам..
312 грн.
Для велосипедів з колесами 28”;Під шатун на 48т;Колір чорний;Матеріал: пластик;Тип: захист шатуну;Додаткові характеристики: Кронштейн у комплекті;Краї..
170 грн.
бек кріпленнякріплення можна придбати окремо артикул 1130Для велосипедів з колесами 28 ";Під шатун на 48Т;Колір чорний;Матеріал: пластик;Тип: захист ш..
116 грн.
Захист ланцюга AXA 24 дюйми 42T Silver 8A505245 полікарбонат8A50524524-дюймові колесаРозмір RC 409 - 427Матеріал: Полікарбонат..
324 грн.
Загальна довжина: регулюється від 510 мм до 540 мм.Зовнішній діаметр: 225 ммВнутрішній діаметр отвору: 160 ммДовжина від центру відвернення до кінця ..
333 грн.
Кількість зубів: 48T• Кріплення: 4 отвори• Матеріал: Пластик• Колір: Чорний• Призначення: Захист передньої зірки від забруднень та механічних пошкодж..
83 грн.
Виготовлений з високоякісних матеріалів, він не тільки захищає ланцюг, але й подовжує його термін служби. Завдяки міцній конструкції захист захищає л..
686 грн.
Вело-ланцюг, як один з найважливіших технічних вузлів велосипеда, потребує регулярного і правильному захисному догляді. Фахівці дають велосипедистам ряд дієвих рекомендацій щодо захисту і продовження терміну служби сучасних велосипедних ланцюгів:
- Не слід використовувати густі мастила. Вони чіпляють величезна кількість пилу і бруду, що істотно скорочує ланцюгової термін служби.
- Змащувати ланцюг краще спеціальними вело-маслами через кожні 100-300 км (в залежності від характеру їзди і місцевості, по якій доводиться рухатися).
- Необхідно застосовувати тільки ті мастила, які відповідають поточному сезону.
- Не можна їздити на «перекошених» передачах, оскільки це значно скорочує ресурс велосипедних ланцюгів. Недосвідчені початківці велосипедисти допускають одну поширену помилку - включають велику зірочку спереду і ззаду. Ланцюг виявляється дивовижно перекошеною і починає «жерти» сама себе.
- Варто купувати ланцюга з великим ресурсом. Наприклад, Campagnolo, які без проблем працюватимуть до 10000 кілометрів.
- Треба продумано і обережно користуватися передачами. Наприклад, спереду поставити середню зірку, а далі задіяти задній перемикач. Як тільки задніх передач не буде вистачати, необхідно переходити на велику або маленьку передні зірки. Ситуація на дорозі нормалізувалася? Значить, потрібно знову задіяти передню середню. Тоді ланцюг точно буде працювати з мінімальним можливим перекосом.
- Використовувати «правило трьох ланцюгів». Це коли у велосипедиста є три хороші ланцюга і він змінює їх, що називається, «по колу» через кожні наїжджені 600 км. Зірки касети при такому «розкладі» проточуються рівномірно, а ланцюгової ресурс істотно зростає. «Потрійного комплекту» велосипедних ланцюгів вистачить на 10, а то і 15 тисяч кілометрів шляху, що дозволить заощадити серйозні грошові суми на ланцюгових замінах по зносу.
Захисний кожух на вело-ланцюг
Багато велосипедистів (з початківців, звичайно) плутають «захист ланцюга» і «захист від ланцюга» - спеціальний кожух, який надівається для того, щоб не траплялося потрапляння елементів одягу велосипедиста в ланцюгові ланки. Це, звичайно, може вберегти трансмісію від поломки, а велосипедиста від небезпечної ситуації в дорозі. Але від бруду і дорожнього пилу такий кожух захищає ланцюг зовсім слабо.
Крім того, додатковий вага кожуха неприйнятний в шосейних, а тим більше спортивних моделях велосипедів, де на рахунку буквально кожен грам маси. А під час руху по бездоріжжю, захисний кожух на ланцюгу і зовсім може погнутися, пошкодивши систему перемикання швидкостей (якщо не пощастить і він потрапить між зірочками і ланцюгом).
Таким чином, можна зробити висновок, що захисний кожух на ланцюг стане в нагоді тільки тим, хто катається на велосипеді по місту в звичайному одязі. Тим же, хто вважає за краще бездоріжжі і швидкісні гонки укупі зі спеціальною вело-екіпіровкою, такий захист точно не потрібна.



-428x300.jpg)



