Пошук

Дискові гальма механічні/гідравлічні


- Колодки для гальм гідравлічних;- PROMAX DSK-400 DSK-601J & XNINE;- Упаковка блістер - ProX;- Вага 20 г...

218 грн.

Характеристики:  - Колодки для гальм;  - FORMULA ORO;  - Упаковка блістер ProX;  - Вага 20 г...

220 грн.

- Колодки для гальм гідравлічних;- AVID ELIXIR;- Упаковка блістер - ProX- Вага 21 гр...

220 грн.

Колодки для гальм гідравлічних;   - SHIMANO DEORE M515 / M475 / C501 / C601 механічні;   - M525 гідравлічні;   - Tektro ..

225 грн.

SHIMANO Deore BR-M 515LA + Hydr. BR-M 525 ,BRM 415/65/75/85/95, BR-C 501/601/7 , PROMAX DSK-909 , TEKTRO Augira..

341 грн.

Код: Y8LV98010 Колодки G03A для дискових гальм XTR/ DEORE XT/ SLX• Склад: полімер, менше шуму і хороша модуляція.• На 40..

454 грн.

SHIMANO® BR-M575, M495, M486, M485, M475, M465, M447, M446, M445, M416, M416A, M415, M395, M375, M365, M355, M315, NEXAVE BR-C601,C501, ALIVIO BR-M40..

312 грн.

Дискові гальмівні колодки Union DBP-01 Organic Матеріал: алюміній/органічний компаундДля пар Hayes і Promax Легко збирається Чудова якість ..

250 грн.

Дискові гальмівні колодки Union DBP-14 OrganicМатеріал: алюміній/органічний компаундЛегко збираєтьсяЧудова якістьДовговічні матеріали..

291 грн.

Показано з 19 по 27 із 88 (10 сторінок)

Дискові гальма перекочували у велосипедобудування з автомобільної та мотоциклетної індустрії. Як показують відгуки спортсменів і простих обивателів, даний вид найбільш практичний. Залежно від приводу, дискові гальма можуть бути механічними і гідравлічними. У механічному варіанті зусилля від ручки до гальма передається через тросик, а в гідравлічному - через систему, заповнену рідиною. В обох варіантах гальм зусилля в кінцевому підсумку потрапляє на колодки, які притискають спеціальний диск, закріплений на втулці.

Отже, дискове гальмо складається з ротора (диска) і каліпера (гальмівної машинки). Ротори можуть мати діаметр від 140 до 220 мм. Чим вищий цей показник, тим більше плече важеля і тим ефективніше працює гальмо. Каліпер кріпиться на рамі або втулці. Всередині нього встановлені колодки, які приводяться в дію за допомогою спеціальних поршнів. Велосипедні колодки для дискових гальм виконуються з органічних матеріалів або металевих тирси. Перший варіант дає можливість плавного гальмування і швидко притирається, а другий довго притирається і довше зношується.

Механічні

Механічні дискові гальма, судячи з відгуків, мають такі переваги:

- Забезпечують набагато більш потужне гальмування, ніж обідні.

- Дозволяють контролювати гальмівне зусилля.

- Працюють за будь-якої погоди. Пил, бруд і волога практично не позначаються на якості гальмування.

- Не зношують обод.

- Не заважають використанню широких покришок.

- Ефективно працюють на викривленому ободі.

- Довго служать.

- Не потребують особливого обслуговування.

- Ротор рівняється набагато легше, ніж у гідравлічних гальмах.

- Троси не потребують особливої експлуатації, на відміну від гідроліній.

Звичайно, відгуки відзначають і недоліки:

- Не ремонтуються в польових умовах без особливого інструменту.

- Через різноманітність моделей і модифікацій пошук запчастин трохи ускладнений.

- Під час перевезення розібраного велосипеда велика ймовірність викривлення ротора при будь-якому механічному впливі.

- Іноді заважають кріпленню велобагажника.

- Мають велику вагу щодо обідних гальм.

- Коштують дорожче, ніж ободні моделі.

Гідравлічні

Дискові гідравлічні велосипедні гальма мають ті ж переваги, що і механічні, плюс кілька своїх:

- Найбільш потужне гальмівне зусилля серед усіх видів.

- Відмінний контроль гальмівного зусилля.

- Працюють у будь-яких погодних умовах.

- Легкий хід гальмівної ручки.

Недоліки гідравлічних гальм:

- Ремонт гідролінії досить проблематичний.

- У разі викривлення ротора його складно вирівняти.

- Найвища ціна щодо інших видів.

Крім того, гідравлічні дискові гальма мають ті самі недоліки, що й механічні.

Модули для Опенкарт 2.x - 3.x