Дискові гальма механічні/гідравлічні
- Колодки для гальм гідравлічних;- AVID ELIXIR;- Упаковка блістер - ProX- Вага 21 гр...
220 грн.
Колодки для гальм гідравлічних; - SHIMANO DEORE M515 / M475 / C501 / C601 механічні; - M525 гідравлічні; - Tektro ..
225 грн.
Код: Y8LV98010 Колодки G03A для дискових гальм XTR/ DEORE XT/ SLX• Склад: полімер, менше шуму і хороша модуляція.• На 40..
454 грн.
SHIMANO® BR-M575, M495, M486, M485, M475, M465, M447, M446, M445, M416, M416A, M415, M395, M375, M365, M355, M315, NEXAVE BR-C601,C501, ALIVIO BR-M40..
312 грн.
Дискові гальмівні колодки Union DBP-01 Organic Матеріал: алюміній/органічний компаундДля пар Hayes і Promax Легко збирається Чудова якість ..
250 грн.
Дискові гальмівні колодки Union DBP-14 OrganicМатеріал: алюміній/органічний компаундЛегко збираєтьсяЧудова якістьДовговічні матеріали..
291 грн.
Дискові гальмівні колодки (органічні)Для SHIMANO XTR M965/966/Saint M800/Hone M 601/Deore XT M765/LX M858..
291 грн.
Дискові гальмівні колодки Union DBP-17C OrganicМатеріал: алюміній/органічний компаудЛегко збираєтьсяЧудова якістьДовговічні матеріали..
270 грн.
Дискові гальмівні колодки Union DBP-17SC Sintered Матеріал: алюміній Легко збирається Чудова якість Довговічні матеріалиSintered компаунд ..
241 грн.
Дискові гальма перекочували у велосипедобудування з автомобільної та мотоциклетної індустрії. Як показують відгуки спортсменів і простих обивателів, даний вид найбільш практичний. Залежно від приводу, дискові гальма можуть бути механічними і гідравлічними. У механічному варіанті зусилля від ручки до гальма передається через тросик, а в гідравлічному - через систему, заповнену рідиною. В обох варіантах гальм зусилля в кінцевому підсумку потрапляє на колодки, які притискають спеціальний диск, закріплений на втулці.
Отже, дискове гальмо складається з ротора (диска) і каліпера (гальмівної машинки). Ротори можуть мати діаметр від 140 до
Механічні дискові гальма, судячи з відгуків, мають такі переваги:
- Забезпечують набагато більш потужне гальмування, ніж обідні.
- Дозволяють контролювати гальмівне зусилля.
- Працюють за будь-якої погоди. Пил, бруд і волога практично не позначаються на якості гальмування.
- Не зношують обод.
- Не заважають використанню широких покришок.
- Ефективно працюють на викривленому ободі.
- Довго служать.
- Не потребують особливого обслуговування.
- Ротор рівняється набагато легше, ніж у гідравлічних гальмах.
- Троси не потребують особливої експлуатації, на відміну від гідроліній.
Звичайно, відгуки відзначають і недоліки:
- Не ремонтуються в польових умовах без особливого інструменту.
- Через різноманітність моделей і модифікацій пошук запчастин трохи ускладнений.
- Під час перевезення розібраного велосипеда велика ймовірність викривлення ротора при будь-якому механічному впливі.
- Іноді заважають кріпленню велобагажника.
- Мають велику вагу щодо обідних гальм.
- Коштують дорожче, ніж ободні моделі.
Дискові гідравлічні велосипедні гальма мають ті ж переваги, що і механічні, плюс кілька своїх:
- Найбільш потужне гальмівне зусилля серед усіх видів.
- Відмінний контроль гальмівного зусилля.
- Працюють у будь-яких погодних умовах.
- Легкий хід гальмівної ручки.
Недоліки гідравлічних гальм:
- Ремонт гідролінії досить проблематичний.
- У разі викривлення ротора його складно вирівняти.
- Найвища ціна щодо інших видів.
Крім того, гідравлічні дискові гальма мають ті самі недоліки, що й механічні.