Дискові гальма механічні/гідравлічні
Гальмівні колодки DUST DS-17S для дискових велосипедних гальм.Матеріал гальмівний поверхні: напівметал (semi metal pads)Сумісність: YINXING DB-01 і ін..
166 грн.
- Колодки для гальм гідравлічних;- HAYES, PROMAX;- Упаковка блістер; ProX;- Вага 22 р..
233 грн.
- Колодки для гальм гідравлічних;- Tektro - механічні;- Упаковка блістер - ProX;- Вага 19 гр..
214 грн.
- Колодки для гальм гідравлічних;- SHIMANO XTR M965 / 966 / SAINT M800 / HONE M601 - DEORE XT M765 / LX M858;- Упаковка блістер ProX;- Вага 19 гр...
218 грн.
- Колодки для гальм гідравлічних;- PROMAX DSK-400 DSK-601J & XNINE;- Упаковка блістер - ProX;- Вага 20 г...
218 грн.
Характеристики: - Колодки для гальм; - FORMULA ORO; - Упаковка блістер ProX; - Вага 20 г...
220 грн.
Дискові гальма перекочували у велосипедобудування з автомобільної та мотоциклетної індустрії. Як показують відгуки спортсменів і простих обивателів, даний вид найбільш практичний. Залежно від приводу, дискові гальма можуть бути механічними і гідравлічними. У механічному варіанті зусилля від ручки до гальма передається через тросик, а в гідравлічному - через систему, заповнену рідиною. В обох варіантах гальм зусилля в кінцевому підсумку потрапляє на колодки, які притискають спеціальний диск, закріплений на втулці.
Отже, дискове гальмо складається з ротора (диска) і каліпера (гальмівної машинки). Ротори можуть мати діаметр від 140 до
Механічні дискові гальма, судячи з відгуків, мають такі переваги:
- Забезпечують набагато більш потужне гальмування, ніж обідні.
- Дозволяють контролювати гальмівне зусилля.
- Працюють за будь-якої погоди. Пил, бруд і волога практично не позначаються на якості гальмування.
- Не зношують обод.
- Не заважають використанню широких покришок.
- Ефективно працюють на викривленому ободі.
- Довго служать.
- Не потребують особливого обслуговування.
- Ротор рівняється набагато легше, ніж у гідравлічних гальмах.
- Троси не потребують особливої експлуатації, на відміну від гідроліній.
Звичайно, відгуки відзначають і недоліки:
- Не ремонтуються в польових умовах без особливого інструменту.
- Через різноманітність моделей і модифікацій пошук запчастин трохи ускладнений.
- Під час перевезення розібраного велосипеда велика ймовірність викривлення ротора при будь-якому механічному впливі.
- Іноді заважають кріпленню велобагажника.
- Мають велику вагу щодо обідних гальм.
- Коштують дорожче, ніж ободні моделі.
Дискові гідравлічні велосипедні гальма мають ті ж переваги, що і механічні, плюс кілька своїх:
- Найбільш потужне гальмівне зусилля серед усіх видів.
- Відмінний контроль гальмівного зусилля.
- Працюють у будь-яких погодних умовах.
- Легкий хід гальмівної ручки.
Недоліки гідравлічних гальм:
- Ремонт гідролінії досить проблематичний.
- У разі викривлення ротора його складно вирівняти.
- Найвища ціна щодо інших видів.
Крім того, гідравлічні дискові гальма мають ті самі недоліки, що й механічні.