Пошук

Дискові гальма механічні/гідравлічні


Гальмівний ротор Ares SM18- встановлення на втулку за допомогою 6 гвинтів- диск із індустріальної нержавіючої сталі- дизайн у вигляді хвилі, широка га..

160 грн.

ротор Tektro ідеально підійде для механічних дискових гальм Tektro MD-M280 або інших.• Діаметр: 160 мм• Тип кріплення: 6 болтів• Матеріал: сталь• Комп..

255 грн.

Дискові гальма Shimano BR-TX805 задній на механіці приводиться в рух тросом, який може бути підключений до звичайних ручок V-Brake гальм. Укомплектов..

770 грн.

Гальмо Shimano BR-TX805 2019 дискове заднє, гальмо на механіці приводиться в рух тросом, який може бути підключений до звичайних ручок V-Brake гальм.У..

770 грн.

• вставка для гідравлічного шлангу• призначений для гальм SHIMANO (BH-59)• діаметр: 2,3 мм• матеріал: нержавіюча сталь..

32 грн.

вставка для гідравлічного шлангу• призначений для гальм Sram• діаметр: 2,1 мм• матеріал: нержавіюча сталь..

32 грн.

вставка для гідравлічного шлангу• призначений для гальм Tektro• діаметр: 2,5 мм• матеріал: нержавіюча сталь..

43 грн.

Показано з 82 по 88 із 88 (10 сторінок)

Дискові гальма перекочували у велосипедобудування з автомобільної та мотоциклетної індустрії. Як показують відгуки спортсменів і простих обивателів, даний вид найбільш практичний. Залежно від приводу, дискові гальма можуть бути механічними і гідравлічними. У механічному варіанті зусилля від ручки до гальма передається через тросик, а в гідравлічному - через систему, заповнену рідиною. В обох варіантах гальм зусилля в кінцевому підсумку потрапляє на колодки, які притискають спеціальний диск, закріплений на втулці.

Отже, дискове гальмо складається з ротора (диска) і каліпера (гальмівної машинки). Ротори можуть мати діаметр від 140 до 220 мм. Чим вищий цей показник, тим більше плече важеля і тим ефективніше працює гальмо. Каліпер кріпиться на рамі або втулці. Всередині нього встановлені колодки, які приводяться в дію за допомогою спеціальних поршнів. Велосипедні колодки для дискових гальм виконуються з органічних матеріалів або металевих тирси. Перший варіант дає можливість плавного гальмування і швидко притирається, а другий довго притирається і довше зношується.

Механічні

Механічні дискові гальма, судячи з відгуків, мають такі переваги:

- Забезпечують набагато більш потужне гальмування, ніж обідні.

- Дозволяють контролювати гальмівне зусилля.

- Працюють за будь-якої погоди. Пил, бруд і волога практично не позначаються на якості гальмування.

- Не зношують обод.

- Не заважають використанню широких покришок.

- Ефективно працюють на викривленому ободі.

- Довго служать.

- Не потребують особливого обслуговування.

- Ротор рівняється набагато легше, ніж у гідравлічних гальмах.

- Троси не потребують особливої експлуатації, на відміну від гідроліній.

Звичайно, відгуки відзначають і недоліки:

- Не ремонтуються в польових умовах без особливого інструменту.

- Через різноманітність моделей і модифікацій пошук запчастин трохи ускладнений.

- Під час перевезення розібраного велосипеда велика ймовірність викривлення ротора при будь-якому механічному впливі.

- Іноді заважають кріпленню велобагажника.

- Мають велику вагу щодо обідних гальм.

- Коштують дорожче, ніж ободні моделі.

Гідравлічні

Дискові гідравлічні велосипедні гальма мають ті ж переваги, що і механічні, плюс кілька своїх:

- Найбільш потужне гальмівне зусилля серед усіх видів.

- Відмінний контроль гальмівного зусилля.

- Працюють у будь-яких погодних умовах.

- Легкий хід гальмівної ручки.

Недоліки гідравлічних гальм:

- Ремонт гідролінії досить проблематичний.

- У разі викривлення ротора його складно вирівняти.

- Найвища ціна щодо інших видів.

Крім того, гідравлічні дискові гальма мають ті самі недоліки, що й механічні.

Модули для Опенкарт 2.x - 3.x