Дискові гальма механічні/гідравлічні
Комплект для гідравлічного гальма Shimano – це набір основних компонентів, необхідних для заміни чи покращення гальмівної системи. У комплект входить..
210 грн.
Комплект сорочок троса гальма - це набір основних компонентів, необхідних для заміни чи покращення гальмівної системи. У комплект входить: сорочка тр..
210 грн.
Комплект сорочок троса гальма - це набір основних компонентів, необхідних для заміни чи покращення гальмівної системи. У комплект входить: сорочка тр..
210 грн.
Дискові гальма Shimano BR-TX805 задній на механіці приводиться в рух тросом, який може бути підключений до звичайних ручок V-Brake гальм. Укомплектов..
770 грн.
Гальмо Shimano BR-TX805 2019 дискове заднє, гальмо на механіці приводиться в рух тросом, який може бути підключений до звичайних ручок V-Brake гальм.У..
770 грн.
• вставка для гідравлічного шлангу• призначений для гальм SHIMANO (BH-59)• діаметр: 2,3 мм• матеріал: нержавіюча сталь..
32 грн.
вставка для гідравлічного шлангу• призначений для гальм Sram• діаметр: 2,1 мм• матеріал: нержавіюча сталь..
32 грн.
вставка для гідравлічного шлангу• призначений для гальм Tektro• діаметр: 2,5 мм• матеріал: нержавіюча сталь..
43 грн.
Дискові гальма перекочували у велосипедобудування з автомобільної та мотоциклетної індустрії. Як показують відгуки спортсменів і простих обивателів, даний вид найбільш практичний. Залежно від приводу, дискові гальма можуть бути механічними і гідравлічними. У механічному варіанті зусилля від ручки до гальма передається через тросик, а в гідравлічному - через систему, заповнену рідиною. В обох варіантах гальм зусилля в кінцевому підсумку потрапляє на колодки, які притискають спеціальний диск, закріплений на втулці.
Отже, дискове гальмо складається з ротора (диска) і каліпера (гальмівної машинки). Ротори можуть мати діаметр від 140 до
Механічні дискові гальма, судячи з відгуків, мають такі переваги:
- Забезпечують набагато більш потужне гальмування, ніж обідні.
- Дозволяють контролювати гальмівне зусилля.
- Працюють за будь-якої погоди. Пил, бруд і волога практично не позначаються на якості гальмування.
- Не зношують обод.
- Не заважають використанню широких покришок.
- Ефективно працюють на викривленому ободі.
- Довго служать.
- Не потребують особливого обслуговування.
- Ротор рівняється набагато легше, ніж у гідравлічних гальмах.
- Троси не потребують особливої експлуатації, на відміну від гідроліній.
Звичайно, відгуки відзначають і недоліки:
- Не ремонтуються в польових умовах без особливого інструменту.
- Через різноманітність моделей і модифікацій пошук запчастин трохи ускладнений.
- Під час перевезення розібраного велосипеда велика ймовірність викривлення ротора при будь-якому механічному впливі.
- Іноді заважають кріпленню велобагажника.
- Мають велику вагу щодо обідних гальм.
- Коштують дорожче, ніж ободні моделі.
Дискові гідравлічні велосипедні гальма мають ті ж переваги, що і механічні, плюс кілька своїх:
- Найбільш потужне гальмівне зусилля серед усіх видів.
- Відмінний контроль гальмівного зусилля.
- Працюють у будь-яких погодних умовах.
- Легкий хід гальмівної ручки.
Недоліки гідравлічних гальм:
- Ремонт гідролінії досить проблематичний.
- У разі викривлення ротора його складно вирівняти.
- Найвища ціна щодо інших видів.
Крім того, гідравлічні дискові гальма мають ті самі недоліки, що й механічні.