Дискові гальма механічні/гідравлічні
Комплект гальмівних колодок Union DBP-42Технічні характеристики:Колір синійМатеріал: Сталь.Тип гальма: Дискове гальмоРозташування: спереду чи ззадуПі..
270 грн.
Дискові гальмівні колодки Union DBP-42SC SinteredМатеріал: алюмінійЛегко збираєтьсяЧудова якістьДовговічні матеріалиSintered компаунд розроблений для ..
229 грн.
Дискові гальмівні колодки Union DBP-56 OrganicМатеріал: алюміній/органічний компаундЛегко збираєтьсяЧудова якістьДовговічні матеріалиЗабезпечують висо..
200 грн.
Дискові гальмівні колодки Union DBP-57CМатеріал: алюміній/органічний компаундОрганічна суміш була спеціально розроблена для досягнення відмінних та у..
229 грн.
Колодки гальмівні Union DBP-10 organick для ShimanoЗабезпечують високу потужність гальмування та низький рівень шуму під час роботи.Сумісні з гальмам..
270 грн.
Колодки гальмівні Artek DP002 для дискових гальм. Склад колодок – півметал, без асбесту. Мають гарні гальмівні характеристики за невисоку ціну.Розмір..
92 грн.
Колодки для гальм гідравлічних: - SHIMANO DEORE M555 HYDRAULIC / C900 / 901 - NEXAVE; - Упаковка блістер; ProX; - ..
146 грн.
Гальмівна ручка Avid Speed Dial 7 – це модель, призначена для встановлення на гірські велосипеди. Виготовлена представлена ручка з алюмінію, завдяки ..
832 грн.
Дискові гальма перекочували у велосипедобудування з автомобільної та мотоциклетної індустрії. Як показують відгуки спортсменів і простих обивателів, даний вид найбільш практичний. Залежно від приводу, дискові гальма можуть бути механічними і гідравлічними. У механічному варіанті зусилля від ручки до гальма передається через тросик, а в гідравлічному - через систему, заповнену рідиною. В обох варіантах гальм зусилля в кінцевому підсумку потрапляє на колодки, які притискають спеціальний диск, закріплений на втулці.
Отже, дискове гальмо складається з ротора (диска) і каліпера (гальмівної машинки). Ротори можуть мати діаметр від 140 до
Механічні дискові гальма, судячи з відгуків, мають такі переваги:
- Забезпечують набагато більш потужне гальмування, ніж обідні.
- Дозволяють контролювати гальмівне зусилля.
- Працюють за будь-якої погоди. Пил, бруд і волога практично не позначаються на якості гальмування.
- Не зношують обод.
- Не заважають використанню широких покришок.
- Ефективно працюють на викривленому ободі.
- Довго служать.
- Не потребують особливого обслуговування.
- Ротор рівняється набагато легше, ніж у гідравлічних гальмах.
- Троси не потребують особливої експлуатації, на відміну від гідроліній.
Звичайно, відгуки відзначають і недоліки:
- Не ремонтуються в польових умовах без особливого інструменту.
- Через різноманітність моделей і модифікацій пошук запчастин трохи ускладнений.
- Під час перевезення розібраного велосипеда велика ймовірність викривлення ротора при будь-якому механічному впливі.
- Іноді заважають кріпленню велобагажника.
- Мають велику вагу щодо обідних гальм.
- Коштують дорожче, ніж ободні моделі.
Дискові гідравлічні велосипедні гальма мають ті ж переваги, що і механічні, плюс кілька своїх:
- Найбільш потужне гальмівне зусилля серед усіх видів.
- Відмінний контроль гальмівного зусилля.
- Працюють у будь-яких погодних умовах.
- Легкий хід гальмівної ручки.
Недоліки гідравлічних гальм:
- Ремонт гідролінії досить проблематичний.
- У разі викривлення ротора його складно вирівняти.
- Найвища ціна щодо інших видів.
Крім того, гідравлічні дискові гальма мають ті самі недоліки, що й механічні.