Пошук

Дискові гальма механічні/гідравлічні


Набір фітингів Tektro Hose Kits Olive 5.5 10 штНабори оливок та вставних штифтів сумісні зі всіма гідравлічними дисковими гальмами TRP та Tektro. Існу..

338 грн.

Набір оливок та вставних штифтів сумісні з усіма гідравлічними дисковими гальмами TRP та Tektro. Існує версія для гальмівних систем з діаметром шланг..

339 грн.

Набір фітингів для гідролінії Tektro (оливка + фітинг 10 шт) 5,0ммНабір оливок та вставних штифтів сумісні зі всіма гідравлічними дисковими гальмами ..

497 грн.

• присвячений гальмам Shimano• внутрішній діаметр: 5,3 мм• матеріал: мідь..

25 грн.

Shimano BL-MT200 – недорогий продуктивний гідравлічний гальмо від японської компанії Shimano.Використовувана гальмівна рідина – мінеральна олія Shima..

1258 грн.

• Матеріал: нержавіюча сталь• Кріплення: під гайку• Діаметр: 160мм• Кріпильні болти в комплекті..

208 грн.

Ротор гальмівної, кріпиться на 6 гвинтів.• Матеріал; сталь нержавіюча.• Матеріал робочої поверхні: сталь нержівіюча 42HRC.• Корпус 7075 метод CNC.• Сп..

566 грн.

Показано з 64 по 72 із 88 (10 сторінок)

Дискові гальма перекочували у велосипедобудування з автомобільної та мотоциклетної індустрії. Як показують відгуки спортсменів і простих обивателів, даний вид найбільш практичний. Залежно від приводу, дискові гальма можуть бути механічними і гідравлічними. У механічному варіанті зусилля від ручки до гальма передається через тросик, а в гідравлічному - через систему, заповнену рідиною. В обох варіантах гальм зусилля в кінцевому підсумку потрапляє на колодки, які притискають спеціальний диск, закріплений на втулці.

Отже, дискове гальмо складається з ротора (диска) і каліпера (гальмівної машинки). Ротори можуть мати діаметр від 140 до 220 мм. Чим вищий цей показник, тим більше плече важеля і тим ефективніше працює гальмо. Каліпер кріпиться на рамі або втулці. Всередині нього встановлені колодки, які приводяться в дію за допомогою спеціальних поршнів. Велосипедні колодки для дискових гальм виконуються з органічних матеріалів або металевих тирси. Перший варіант дає можливість плавного гальмування і швидко притирається, а другий довго притирається і довше зношується.

Механічні

Механічні дискові гальма, судячи з відгуків, мають такі переваги:

- Забезпечують набагато більш потужне гальмування, ніж обідні.

- Дозволяють контролювати гальмівне зусилля.

- Працюють за будь-якої погоди. Пил, бруд і волога практично не позначаються на якості гальмування.

- Не зношують обод.

- Не заважають використанню широких покришок.

- Ефективно працюють на викривленому ободі.

- Довго служать.

- Не потребують особливого обслуговування.

- Ротор рівняється набагато легше, ніж у гідравлічних гальмах.

- Троси не потребують особливої експлуатації, на відміну від гідроліній.

Звичайно, відгуки відзначають і недоліки:

- Не ремонтуються в польових умовах без особливого інструменту.

- Через різноманітність моделей і модифікацій пошук запчастин трохи ускладнений.

- Під час перевезення розібраного велосипеда велика ймовірність викривлення ротора при будь-якому механічному впливі.

- Іноді заважають кріпленню велобагажника.

- Мають велику вагу щодо обідних гальм.

- Коштують дорожче, ніж ободні моделі.

Гідравлічні

Дискові гідравлічні велосипедні гальма мають ті ж переваги, що і механічні, плюс кілька своїх:

- Найбільш потужне гальмівне зусилля серед усіх видів.

- Відмінний контроль гальмівного зусилля.

- Працюють у будь-яких погодних умовах.

- Легкий хід гальмівної ручки.

Недоліки гідравлічних гальм:

- Ремонт гідролінії досить проблематичний.

- У разі викривлення ротора його складно вирівняти.

- Найвища ціна щодо інших видів.

Крім того, гідравлічні дискові гальма мають ті самі недоліки, що й механічні.

Модули для Опенкарт 2.x - 3.x