Дискові гальма механічні/гідравлічні
Тормозна система Shimano BL-MT200Виробник: ShimanoМодель: BL-MT200Варіант встановлення: задній + переднійДовжина гідролінії: 170 см (зад) + 90 см (пе..
2226 грн.
Гидролінія ProMax 2,2 / 5 мм. призначена для гідравлічних гальм.Ціна вказана за 1 м...
164 грн.
Гидролінія ProMax 2,2 / 5,5 мм. призначена для гідравлічних гальм.Ціна вказана за 1 м...
164 грн.
OEM-версіяХарактеристики:Тип колодок: Disc;Матеріал основи: сталь;Матеріал гальмівної поверхні: органіка;Сумісність з гальмами: Shimano Alfine / Deor..
235 грн.
Дискові гальмівні колодки найвищої якості, призначені для найвибагливіших клієнтів. Створено для найкращої ефективності гальмування та довговічності. ..
229 грн.
Гальмівні колодки Avid BB7, Juicy оригінал - це оригінальні колодки для дискового гальма Avid BB7 і всіх моделей Avid Juicy 3, 5, 7 і Ultimate,..
312 грн.
Характеристики: - Дискові гальмівні колодки, органічні; - SHIMANO DEORE M515 / M475 / C501 / C601 механічні; - M525 гідравлічна; - Tektro Auriga..
250 грн.
Комплект гідравлічних дискових гальм Довжина передньої гідролінії 95см Довжина задньої гідролінії 195см Перехідник на передніх 140/160&..
1456 грн.
Дискові гальма перекочували у велосипедобудування з автомобільної та мотоциклетної індустрії. Як показують відгуки спортсменів і простих обивателів, даний вид найбільш практичний. Залежно від приводу, дискові гальма можуть бути механічними і гідравлічними. У механічному варіанті зусилля від ручки до гальма передається через тросик, а в гідравлічному - через систему, заповнену рідиною. В обох варіантах гальм зусилля в кінцевому підсумку потрапляє на колодки, які притискають спеціальний диск, закріплений на втулці.
Отже, дискове гальмо складається з ротора (диска) і каліпера (гальмівної машинки). Ротори можуть мати діаметр від 140 до
Механічні дискові гальма, судячи з відгуків, мають такі переваги:
- Забезпечують набагато більш потужне гальмування, ніж обідні.
- Дозволяють контролювати гальмівне зусилля.
- Працюють за будь-якої погоди. Пил, бруд і волога практично не позначаються на якості гальмування.
- Не зношують обод.
- Не заважають використанню широких покришок.
- Ефективно працюють на викривленому ободі.
- Довго служать.
- Не потребують особливого обслуговування.
- Ротор рівняється набагато легше, ніж у гідравлічних гальмах.
- Троси не потребують особливої експлуатації, на відміну від гідроліній.
Звичайно, відгуки відзначають і недоліки:
- Не ремонтуються в польових умовах без особливого інструменту.
- Через різноманітність моделей і модифікацій пошук запчастин трохи ускладнений.
- Під час перевезення розібраного велосипеда велика ймовірність викривлення ротора при будь-якому механічному впливі.
- Іноді заважають кріпленню велобагажника.
- Мають велику вагу щодо обідних гальм.
- Коштують дорожче, ніж ободні моделі.
Дискові гідравлічні велосипедні гальма мають ті ж переваги, що і механічні, плюс кілька своїх:
- Найбільш потужне гальмівне зусилля серед усіх видів.
- Відмінний контроль гальмівного зусилля.
- Працюють у будь-яких погодних умовах.
- Легкий хід гальмівної ручки.
Недоліки гідравлічних гальм:
- Ремонт гідролінії досить проблематичний.
- У разі викривлення ротора його складно вирівняти.
- Найвища ціна щодо інших видів.
Крім того, гідравлічні дискові гальма мають ті самі недоліки, що й механічні.