Дискові гальма механічні/гідравлічні
Дискові гальмівні колодки Promax DISC BRAKE PADS..
125 грн.
Адаптер для дискового гальма, алюмінієва деталь, яка пов'язує гальмівну машинку або гальмівний каліпер з рамою велосипеда.Установка на переднє колесо..
60 грн.
Адаптер для дискового гальма, алюмінієва деталь, яка пов'язує гальмівну машинку або гальмівний каліпер з рамою велосипеда.Установка на переднє колесо..
60 грн.
Гайка Centerlock для роторів ShimanoСпочатку, така гайка входить в комплект роторів Deore XT, але може бути використана з абсолютно будь-якими роторам..
291 грн.
Гайка для ротора Shimano Center Lock, алюмінієваДюралюмінієва гайка для фіксації гальмівного ротора до втулки зі стандартом CenterLockПоверхня анадов..
142 грн.
Колодки гальмівні Ares HPD10 для дискових гальм, сумісні з багатьма бюджетними гальмівними системами. В комплекті 2 шт.- на 1 колесо, упаковані на пла..
83 грн.
Дискові гальма перекочували у велосипедобудування з автомобільної та мотоциклетної індустрії. Як показують відгуки спортсменів і простих обивателів, даний вид найбільш практичний. Залежно від приводу, дискові гальма можуть бути механічними і гідравлічними. У механічному варіанті зусилля від ручки до гальма передається через тросик, а в гідравлічному - через систему, заповнену рідиною. В обох варіантах гальм зусилля в кінцевому підсумку потрапляє на колодки, які притискають спеціальний диск, закріплений на втулці.
Отже, дискове гальмо складається з ротора (диска) і каліпера (гальмівної машинки). Ротори можуть мати діаметр від 140 до
Механічні дискові гальма, судячи з відгуків, мають такі переваги:
- Забезпечують набагато більш потужне гальмування, ніж обідні.
- Дозволяють контролювати гальмівне зусилля.
- Працюють за будь-якої погоди. Пил, бруд і волога практично не позначаються на якості гальмування.
- Не зношують обод.
- Не заважають використанню широких покришок.
- Ефективно працюють на викривленому ободі.
- Довго служать.
- Не потребують особливого обслуговування.
- Ротор рівняється набагато легше, ніж у гідравлічних гальмах.
- Троси не потребують особливої експлуатації, на відміну від гідроліній.
Звичайно, відгуки відзначають і недоліки:
- Не ремонтуються в польових умовах без особливого інструменту.
- Через різноманітність моделей і модифікацій пошук запчастин трохи ускладнений.
- Під час перевезення розібраного велосипеда велика ймовірність викривлення ротора при будь-якому механічному впливі.
- Іноді заважають кріпленню велобагажника.
- Мають велику вагу щодо обідних гальм.
- Коштують дорожче, ніж ободні моделі.
Дискові гідравлічні велосипедні гальма мають ті ж переваги, що і механічні, плюс кілька своїх:
- Найбільш потужне гальмівне зусилля серед усіх видів.
- Відмінний контроль гальмівного зусилля.
- Працюють у будь-яких погодних умовах.
- Легкий хід гальмівної ручки.
Недоліки гідравлічних гальм:
- Ремонт гідролінії досить проблематичний.
- У разі викривлення ротора його складно вирівняти.
- Найвища ціна щодо інших видів.
Крім того, гідравлічні дискові гальма мають ті самі недоліки, що й механічні.