Троси та кожухи велосипеда
трос гальмівнийОцинкована сталь полірована.Розміри 1,5 х 1800 мм.Кінцівка 7 x 6 мм...
1539 грн.
Універсальний трос перемикача,- з роз'ємами 4 x 4 мм і 10 x 2,5 мм- Ø 1,2 мм- 2100 ммтрос для планетарної втулкина тросі 2 варіанта кінцевика для шифт..
40 грн.
Трос заднього гальма без кожухаДовжина троса 2100 мм..
105 грн.
Характеристики:Сталь оцинкованаРозмір: 1,2 x 2000 mm.Розмір кінцівки 4.4 x 4.4 мм.Виробник Тайвань..
20 грн.
Оцинкована сталь полірована.Розміри 1,2 х 2000 мм...
18 грн.
Трос для системи перемикання передачХарактеристики:Фірма - ProxРозмір - 1,2 х 2000 ммРозмір наконечника – 4.4 х 4.4 ммМатеріал - оцинкована сталь, шл..
29 грн.
Тип ТросиМатеріал СтальДовжина 2.20 смПризначення MTB/ROAD..
29 грн.
Трос перемикання Promax 2,2м з нержавіючої сталі- 2200 mm- 1,2 mm Øголовка 4*4..
60 грн.
Троси і сорочки для гальм частина гальмівної системи, правильний вибір якої забезпечить ефективність передачі зусиль від ручок до Каліпери. Неправильний вибір не тільки знецінить самі супер технологічні і дорогі гальмівні ручки, диски або колодки, але і знизить безпеку катання. У нас легко знайти троси і сорочки для гальм для ремонту або вдосконалення від відомих брендів, відповідного вам типу і якості.
Заміна тросів, кінцевиків, сорочок для троса - це одна з найбільш недорогих, але важливих процедур. Ці комплектуючі коштують недорого, але невчасна заміна призводить до сумних наслідків.
Навіть самим недосвідченим велосипедистам зрозуміло, що якщо механізм рухається, треться - то, вихід деталей з ладу неминучий. Ми рекомендує раз на місяць робити огляд велосипеда, щоб завчасно усунути неполадки з системою перемикання і гальмування байка.
Рекомендації:
- Трос може перетерти або розплестися в закінченні. Щоб трос не розплітався, купите трос і кінцевик. Щоб кінцевик не злітає, потрібно просто втиснути його пассатижами після установки.
- Якщо не змазати сорочку перед введенням троса - то він може заклинити і перестати виконувати свої функції. Обов'язково, перед заміною старих сорочок на нові - змащуємо трос проникаючої мастилом.
- Кінцевик кожуха - ми рекомендуємо встановлювати латунні, а не пластикові. Моторесурс латунних, набагато більше ніж у пластикових, але як правило і пластикових наконечників на сезон вистачає.