Троси та кожухи велосипеда
Призначений для збереження цілісності рубашки під час експлуатації, а також для надійного прокладання рубашки по рамі. Довжина 4мм. Матеріал пластик. ..
3 грн.
Характеристики: - кінцевик для троса гальма та перемикання передач; - матеріал алюміній; - Діаметр: 1,6 мм...
437 грн.
• Ковпачок для кожуха гальма,• Довжина 24мм.• Країна-виробник: Тайвань.• Колір чорний.ціна за 1шт..
10 грн.
- матеріал: пластик; - внутрішній діаметр: 4 мм.; - зовнішній діаметр 5,55 мм.; - довжина: 15 мм.; - ..
2 грн.
- матеріал: пластик; - внутрішній діаметр: 4 мм.; - зовнішній діаметр 5,55 мм.; - довжина: 15 мм.; - д..
553 грн.
Матеріал: латун нікельованийВнутрішній діаметр: 5 ммЗовнішній діаметр 5,55 ммДіаметр отвору: 2,5 мм..
374 грн.
Матеріал: нікельована латуньВнутрішній діаметр: 5 ммЗовнішній діаметр 5,55 ммДовжина: 11 ммДіаметр отвору: 2,5 мм..
919 грн.
Матеріал: нікельована латунь Внутрішній діаметр: 5 мм Зовнішній діаметр 5,1 мм Ціна за 1шт..
2 грн.
Троси і сорочки для гальм частина гальмівної системи, правильний вибір якої забезпечить ефективність передачі зусиль від ручок до Каліпери. Неправильний вибір не тільки знецінить самі супер технологічні і дорогі гальмівні ручки, диски або колодки, але і знизить безпеку катання. У нас легко знайти троси і сорочки для гальм для ремонту або вдосконалення від відомих брендів, відповідного вам типу і якості.
Заміна тросів, кінцевиків, сорочок для троса - це одна з найбільш недорогих, але важливих процедур. Ці комплектуючі коштують недорого, але невчасна заміна призводить до сумних наслідків.
Навіть самим недосвідченим велосипедистам зрозуміло, що якщо механізм рухається, треться - то, вихід деталей з ладу неминучий. Ми рекомендує раз на місяць робити огляд велосипеда, щоб завчасно усунути неполадки з системою перемикання і гальмування байка.
Рекомендації:
- Трос може перетерти або розплестися в закінченні. Щоб трос не розплітався, купите трос і кінцевик. Щоб кінцевик не злітає, потрібно просто втиснути його пассатижами після установки.
- Якщо не змазати сорочку перед введенням троса - то він може заклинити і перестати виконувати свої функції. Обов'язково, перед заміною старих сорочок на нові - змащуємо трос проникаючої мастилом.
- Кінцевик кожуха - ми рекомендуємо встановлювати латунні, а не пластикові. Моторесурс латунних, набагато більше ніж у пластикових, але як правило і пластикових наконечників на сезон вистачає.