Пошук

Ланцюги

Велосипедний ланцюг - це важлива складова частина велосипедної трансмісії. Принцип роботи велосипедної ланцюга полягає в тому, що вона передає силу крутного моменту з провідною зірки, на провідну. Від правильності догляду та заміни ланцюга залежить довговічність інших частин велосипедної трансмісії.


 Ланцюг 8 швидкісний, 116 ланок.- 1/2 "x 3/32", пін: 7,1 мм.- Сумісний з Shimano i Sram.- Матеріал: суміш алюмінію, хрому та молібденової сталі ..

379 грн.

Виробник: SramМодель: PC 971Сумісність: SRAM і ShimanoКількість швидкостей: 9Ланцюг новий "немає коробки"..

853 грн.

пін o  1/2"x11/128 для 9 швидкісних ланцюгів від лідера у виробництві велокомпонентів Shimano. Сумісний з ланцюгами: CN-HG53/CN-HG73/CN-HG92/CN-H..

69 грн.

Сумісний з 10-швидкісними ланцюгами KMC, Shimano, Sram та ін.• Зручний при скороченні, подовженні або заміні ланцюга...

108 грн.

Замочок високої якості для 9-ти швидкісних ланцюгів.Параметри:• Довжина ланки: 6,6 мм• Колір: сріблястий1/2"x11/128"..

97 грн.

• Замок для 12-швидкісних ланцюгів• символ: QRS11, срібло• розмір 1/2 x 11/128"• сумісний із ланцюгами Sram та Shimano• для ширини ланцюга: 5,2 мм• в..

107 грн.

Замок для одного швидкісного ланцюга.Конструкція складається з елементів.Розмір 1/2"х1/8"...

15 грн.

Призначення: MTB/Road (шосе)Матеріал: Високоякісна стальСумісність із ланцюгами 9 швидкісні (KMC, Shimano, Sram)Розміри ланок: ½˝ × 11 / 128˝..

102 грн.

• Замок для 11 швидкісних ланцюгів;• Модель: QRS11, сріблястий;• Параметри 1/2 x 11/128;• Сумісний із Sram, Shimano;• Для ширина ланцюга 5,85 мм.;ціна..

93 грн.

Показано з 1 по 9 із 40 (5 сторінок)

Важливо знати, що ланцюга розрізняються за кількістю застосовуваних передач на велосипеді. Основна відмінність велосипедних ланцюгів це їх ширина. Для одношвидкісних велосипедів (так само для велосипедів з планетарної втулкою) вело-ланцюг буде ширше. Зі збільшенням кількості передач на велосипеді ланцюг буде вже. Простіше кажучи - чим більше зірочок розміщено на касеті, тим вже повинна бути використовувана ланцюг.

Ланцюги зазвичай мають довжину від 110 до 118 ланок. І якщо для шосейних велосипедів або гібридів зазвичай необхідне використання всієї або майже всієї довжини ланцюга, то для гірських необхідно, лише 106-108 ланок.

Що б правильно підійти до вибору ланцюга для свого велосипеда важливо знати про взаємозамінність ланцюгів, розрахованих на різну кількість передач. Ланцюги на 11 передач, поки що, є тільки у Campagnolo і KMC і тільки для 11-швидкісних трансмісій Campagnolo. Очікується в 2013 році і у Shimano Dura Ace вихід 11 швидкісний трансмісії і ланцюги відповідно. Велосипедні ланцюга на 10 передач, можна ставити тільки на відповідний привід. Більш того, ланцюги Campagnolo і Shimano на 10 зірок несумісні!

Десятіскоростние ланцюга KMC і Mavic сумісні з обома стандартами. Ланцюги на 9 передач розраховані тільки на касети з 9 зірками. Ланцюги на 8 передач працюють з касетами на 8 і 7 зірок і, можливо, на касетах з меншою кількістю зірок, окрім одношвидкісних. Далі - все аналогічно. А ось поставити вело-ланцюг, розраховану на меншу кількість передач на касету з великою кількістю зірок можна - широкі кола просто не пролазять між зірками.

Зазвичай велосипедні ланцюга не розрізняються:

  • шосейні
  • гірські
  • гібридні

На таких різних за стилем їзди велосипедах, використовуються абсолютно однакові ланцюга. Ресурс ланцюга на шосейному і гірському велосипеді суттєво відрізняється, це пояснюється різними умовами експлуатації. Зниженню терміну життя ланцюга на гірському велосипеді сприяють такі чинники як: бруд, робота при великих навантаженнях. Хоча все змінюється - на днях компанія Shimano - лідер з виробництва велосипедних компонентів, оголосила, що в наступному році їх велосипедні ланцюга провідних груп Dura Ace і XTR будуть різними.

На сьогоднішній день найбільш відомими виробниками велосипедних ланцюгів є такі компанії як Shimano, SRAM, KMC, Campagnolo. Зустрічаються і інші виробники, такі як, Rohloff, Wippermann, Mavic, SunRace і безліч менш відомих. Перші три компанії у нас стали найбільш відомими і популярними. Що ж є спільного, а що по-різному в багато-швидкісних ланцюгах цих виробників? Ланцюги виробництва Shimano, SRAM і KMC в більшості випадках взаємозамінні, якщо вони розраховані на роботу з касетами з однаковим числом зірок.

Виробники, Shimano заявляють про те, що з їх зірками ланцюга інших виробників не сумісні, але це твердження є безпідставним. Виробники велосипедів змішують всі ці компоненти без скільки-небудь помітного збитку для якості роботи.

Для того щоб ставити і знімати велосипедну ланцюг без вичавки, використовують замкові ланки. Такі виробники як KMC і SRAM продають свої ланцюга з замками, а Shimano своїх замків не виробляє зовсім. Замки різних виробників сумісні з ланцюгами інших виробників, головне щоб замок і ланцюг були на однакову кількість зірок (замок для 9 швидкісний трансмісії не підійде для 10 швидкісний ланцюга, замок ширше і просто буде швидше зношувати зірки касети). Замкове ланка складається з двох частин, кожна відповідно з щічки з запресованим ланкою. Використовувати замки дуже зручно, це незамінна складова частина вело-аптечки при тривалих поїздках на велосипеді, поряд зі змінним півнем і латками для камери.

Варто зазначити, що важливо не тільки правильно підібрати ланцюг, а й грамотно її обслуговувати в процесі експлуатації. Для продовження терміну служби будь-якого механізму, його потрібно періодично змащувати і велосипедна ланцюг не виняток. При нормальних умовах експлуатації ланцюг потрібно змащувати приблизно кожні 100 150 км.

Перед мастилом обов'язково ланцюг потрібно очистити від бруду, пилу, піску і старого мастила. Як миючої рідини краще користуватися гасом, розчинником, а тих, кого бентежить запах розчинників, може використовувати дегрізер. Якщо немає можливості використовувати це чудо-пристрій, то можна цілком обійтися і без нього. Достатньо лише старої зубної щітки. Необхідно якомога ретельніше очистити ланцюг всередині, там, де накопичується велика кількість піску і пилу. Також краще поєднати мийку ланцюга з мийкою касети або системи, так як бруд з них може потрапити в тільки що очищену і змазану ланцюг. Після мийки ланцюга, касети і системи необхідно просушити всі компоненти, інакше залишився очищувач розчинить нову мастило ланцюга. Після того як все вимито і висушене, можна приступати до мастилі. Змащувати необхідно лише осі ланок ланцюга, касету і систему змащувати не потрібно!

У всіх видів мастил, що застосовуються для змащування ланцюга, є як позитивні, так і негативні сторони. Позитивною стороною рідкого масла є те, що воно легко припадає в потрібне місце, а негативна сторона полягає в тому, що на морозі воно густіє і часто залишається на поверхні. Перевага використання аерозольних мастил полягає в тому, що ними дуже легко і швидко можна змастити кожну ланку, але негативною стороною є те, що мастило може потрапити туди де це зовсім не потрібно-обода, гальмівні диски, покришки. Після того як ланцюг змастили, її необхідно насухо витерти, інакше вона набере на себе багато бруду і пилу, і її доведеться чистити набагато раніше. Далі необхідно прокрутити кілька оборотів (обертанням педалей назад) і знову протерти ланцюг, потім почекати 5-10 хвилин і повторити прокрутку і протирання ланцюга.

Зараз у продажу доступні спеціальні вимірювачі ланцюга і з їх допомогою можна легко визначити, що ланцюг розтягнувся до такої міри, що вимагає заміни. Якщо цього не зробити під час - то доведеться міняти не тільки її, але і зірки на задній касеті. Ці пристрої бувають як зовсім прості, у вигляді просто шаблону для виміру ступеня розтягування вашої ланцюга - вони показують тільки те, чи можна ще користуватися ланцюгом, або пора її змінити, так і сучасні електронні, які показують на екрані розтягнення ланки ланцюга з точністю до сотих часток міліметра.

Модули для Опенкарт 2.x - 3.x