Ланцюги
Велосипедний ланцюг - це важлива складова частина велосипедної трансмісії. Принцип роботи велосипедної ланцюга полягає в тому, що вона передає силу крутного моменту з провідною зірки, на провідну. Від правильності догляду та заміни ланцюга залежить довговічність інших частин велосипедної трансмісії.
Призначення: MTB / Road (шосе)Сумісність: 12 швидкісні трансмісії (Shimano, SRAM)Кількість ланок: 126Розміри ланок: ½”x11/128”Ширина ланцюга (піну): ..
1200 грн.
Матеріал : Сталь ;Розмір ланцюга : 1/2 " x 3/32-116 ланокЛанцюг 7 швидкісний,замок в комплекті..
135 грн.
велосипедний ланцюг PYC (MAYA) P33, 116 ланок, в індивідуальній упаковці. Цей ланцюг має антикорозійне покриття. Сумісна з 5/6-швидкісними системами...
92 грн.
• Ланцюг 11 швидкісний, 116 ланок.• 1/2" x 11/128", пін: 5,6 мм.• Сумісний із Shimano i Sram.• Сріблястий, нікельований, XSL-супер-легкий.• Замок QRS1..
998 грн.
• Ланцюг 1 швидкісний, 112 ланок.• 1/2" x 1/8", пін 8,7 мм.• Сумісний із Shimano i Sram.• Коричневий.• Замок у комплекті.• Упаковка: картон, вага 349 ..
189 грн.
• Ланцюг 7-8 швидкісний, 116 ланок.• 1/2" x 3/32", пін: 7,3 мм.• Сумісний із Shimano i Sram.• Колір коричневий...
250 грн.
• Ланцюг 8 швидкісний, 116 ланок.• 1/2" x 3/32", пін:7,1мм.• Сумісний з Shimano i Sram.• Колір сірий-коричневий.• Замок в комплекті QRS7,8.• Пакуванн..
262 грн.
Велосипедна ланцюг яка може бути використана на велосипедах з 6-7-8 швидкісною трансмісією.Цегла SHIMANO CN-HG40, що забезпечує надійну і чітку робот..
461 грн.
Ланцюг Shimano 1/2 "x 11/128". Має 114 комірок. Він присвячений 9-рядним приводам.В наявності сірий колір...
656 грн.
Важливо знати, що ланцюга розрізняються за кількістю застосовуваних передач на велосипеді. Основна відмінність велосипедних ланцюгів це їх ширина. Для одношвидкісних велосипедів (так само для велосипедів з планетарної втулкою) вело-ланцюг буде ширше. Зі збільшенням кількості передач на велосипеді ланцюг буде вже. Простіше кажучи - чим більше зірочок розміщено на касеті, тим вже повинна бути використовувана ланцюг.
Ланцюги зазвичай мають довжину від 110 до 118 ланок. І якщо для шосейних велосипедів або гібридів зазвичай необхідне використання всієї або майже всієї довжини ланцюга, то для гірських необхідно, лише 106-108 ланок.
Що б правильно підійти до вибору ланцюга для свого велосипеда важливо знати про взаємозамінність ланцюгів, розрахованих на різну кількість передач. Ланцюги на 11 передач, поки що, є тільки у Campagnolo і KMC і тільки для 11-швидкісних трансмісій Campagnolo. Очікується в 2013 році і у Shimano Dura Ace вихід 11 швидкісний трансмісії і ланцюги відповідно. Велосипедні ланцюга на 10 передач, можна ставити тільки на відповідний привід. Більш того, ланцюги Campagnolo і Shimano на 10 зірок несумісні!
Десятіскоростние ланцюга KMC і Mavic сумісні з обома стандартами. Ланцюги на 9 передач розраховані тільки на касети з 9 зірками. Ланцюги на 8 передач працюють з касетами на 8 і 7 зірок і, можливо, на касетах з меншою кількістю зірок, окрім одношвидкісних. Далі - все аналогічно. А ось поставити вело-ланцюг, розраховану на меншу кількість передач на касету з великою кількістю зірок можна - широкі кола просто не пролазять між зірками.
Зазвичай велосипедні ланцюга не розрізняються:
- шосейні
- гірські
- гібридні
На таких різних за стилем їзди велосипедах, використовуються абсолютно однакові ланцюга. Ресурс ланцюга на шосейному і гірському велосипеді суттєво відрізняється, це пояснюється різними умовами експлуатації. Зниженню терміну життя ланцюга на гірському велосипеді сприяють такі чинники як: бруд, робота при великих навантаженнях. Хоча все змінюється - на днях компанія Shimano - лідер з виробництва велосипедних компонентів, оголосила, що в наступному році їх велосипедні ланцюга провідних груп Dura Ace і XTR будуть різними.
На сьогоднішній день найбільш відомими виробниками велосипедних ланцюгів є такі компанії як Shimano, SRAM, KMC, Campagnolo. Зустрічаються і інші виробники, такі як, Rohloff, Wippermann, Mavic, SunRace і безліч менш відомих. Перші три компанії у нас стали найбільш відомими і популярними. Що ж є спільного, а що по-різному в багато-швидкісних ланцюгах цих виробників? Ланцюги виробництва Shimano, SRAM і KMC в більшості випадках взаємозамінні, якщо вони розраховані на роботу з касетами з однаковим числом зірок.
Виробники, Shimano заявляють про те, що з їх зірками ланцюга інших виробників не сумісні, але це твердження є безпідставним. Виробники велосипедів змішують всі ці компоненти без скільки-небудь помітного збитку для якості роботи.
Для того щоб ставити і знімати велосипедну ланцюг без вичавки, використовують замкові ланки. Такі виробники як KMC і SRAM продають свої ланцюга з замками, а Shimano своїх замків не виробляє зовсім. Замки різних виробників сумісні з ланцюгами інших виробників, головне щоб замок і ланцюг були на однакову кількість зірок (замок для 9 швидкісний трансмісії не підійде для 10 швидкісний ланцюга, замок ширше і просто буде швидше зношувати зірки касети). Замкове ланка складається з двох частин, кожна відповідно з щічки з запресованим ланкою. Використовувати замки дуже зручно, це незамінна складова частина вело-аптечки при тривалих поїздках на велосипеді, поряд зі змінним півнем і латками для камери.
Варто зазначити, що важливо не тільки правильно підібрати ланцюг, а й грамотно її обслуговувати в процесі експлуатації. Для продовження терміну служби будь-якого механізму, його потрібно періодично змащувати і велосипедна ланцюг не виняток. При нормальних умовах експлуатації ланцюг потрібно змащувати приблизно кожні 100 150 км.
Перед мастилом обов'язково ланцюг потрібно очистити від бруду, пилу, піску і старого мастила. Як миючої рідини краще користуватися гасом, розчинником, а тих, кого бентежить запах розчинників, може використовувати дегрізер. Якщо немає можливості використовувати це чудо-пристрій, то можна цілком обійтися і без нього. Достатньо лише старої зубної щітки. Необхідно якомога ретельніше очистити ланцюг всередині, там, де накопичується велика кількість піску і пилу. Також краще поєднати мийку ланцюга з мийкою касети або системи, так як бруд з них може потрапити в тільки що очищену і змазану ланцюг. Після мийки ланцюга, касети і системи необхідно просушити всі компоненти, інакше залишився очищувач розчинить нову мастило ланцюга. Після того як все вимито і висушене, можна приступати до мастилі. Змащувати необхідно лише осі ланок ланцюга, касету і систему змащувати не потрібно!
У всіх видів мастил, що застосовуються для змащування ланцюга, є як позитивні, так і негативні сторони. Позитивною стороною рідкого масла є те, що воно легко припадає в потрібне місце, а негативна сторона полягає в тому, що на морозі воно густіє і часто залишається на поверхні. Перевага використання аерозольних мастил полягає в тому, що ними дуже легко і швидко можна змастити кожну ланку, але негативною стороною є те, що мастило може потрапити туди де це зовсім не потрібно-обода, гальмівні диски, покришки. Після того як ланцюг змастили, її необхідно насухо витерти, інакше вона набере на себе багато бруду і пилу, і її доведеться чистити набагато раніше. Далі необхідно прокрутити кілька оборотів (обертанням педалей назад) і знову протерти ланцюг, потім почекати 5-10 хвилин і повторити прокрутку і протирання ланцюга.
Зараз у продажу доступні спеціальні вимірювачі ланцюга і з їх допомогою можна легко визначити, що ланцюг розтягнувся до такої міри, що вимагає заміни. Якщо цього не зробити під час - то доведеться міняти не тільки її, але і зірки на задній касеті. Ці пристрої бувають як зовсім прості, у вигляді просто шаблону для виміру ступеня розтягування вашої ланцюга - вони показують тільки те, чи можна ще користуватися ланцюгом, або пора її змінити, так і сучасні електронні, які показують на екрані розтягнення ланки ланцюга з точністю до сотих часток міліметра.