Каретки
Каретка з квадратним валом на промислових підшипниках відноситься до елементів трансмісії початкового рівня. Призначена для встановлення на гірські, ..
166 грн.
Каретка з квадратним валом на промислових підшипниках відноситься до елементів трансмісії початкового рівня. Призначена для встановлення на гірські, ..
150 грн.
Каретка с квадратным валом на промышленных подшипниках относится к элементам трансмиссии начального уровня. Предназначена для установки на горные, до..
166 грн.
Каретка з квадратним валом на промислових підшипниках відноситься до елементів трансмісії початкового рівня. Призначена для встановлення на гірські, ..
166 грн.
Код: EBBRS501BКаретка шосе BB-RS501, BSA для шатунів з інтегрованою віссю• Плавне обертання• Для різьбових кареточних вузлів 68мм, BSA..
855 грн.
Характеристики:Набір деталей у каретку - Feimin FP-B602Комплект з 5 елементів: чашка каретки - 2шт; контргайка - 1шт; підшипник каретки 1/4"..
87 грн.
Характеристики:Набір деталей у каретку - Feimin FP-B701Комплект з 9 елементів: 2шт., конус каретки - 2 шт; кольцо стопорное каретки - 1шт; к..
119 грн.
Каретка велосипеда - сукупність кареточного вала, підшипників і системи кріплення в кареточного вузлі велосипеда. Різновиди велосипедних кареток поділяють по стандартам кріплення до них шатунів:
- під клини: така каретка велосипеда практично не використовується і зустрічається тільки на застарілих моделях.
- під квадрат: найпоширеніший вид - з посадкою «на квадрат», завдяки спеціальному квадратному перетину в цьому виді досягається досить жорстке з'єднання шатунів і каретки.
- шліцьові - більш міцне і легке з'єднання, розраховане на інтенсивні навантаження. Для просунутих моделей велосипедів (маунтінбайков і шосейних) рекомендуємо купити каретку на шліці з порожнистої віссю - вони легші і жорсткі, і застосовуються при агресивній їзді.
- є такий різновид, де вал каретки і шатуни - одне ціле, така велозапчастей має найміцніше кріплення шатунів до каретки, найбільш часто використовується в недорогих велосипедах BMX і дитячих, зважаючи на простоту і дешевизну.
Види велосипедних кареток
Відкритий. Являє собою вісь, підшипники і чашки у вигляді окремих деталей. Чашки вкручуються в кареточний стакан. Недолік: система ненадійна, схильна до забруднення, при ослабленні чашок з'являється люфт, а при надмірному затягуванні - заїдання.
Закритий. Також називається каретка-картридж. У таких каретках підшипники і вісь являють собою єдиний нерозбірний вузол. Ремонту і розбирання не підлягають, відрізняються високою надійністю, майже не забруднюються. Існує кілька типів таких кареток.
Інтегрований. У такій каретці шатун з зірками наглухо з'єднаний з віссю і являє собою одну деталь, що вставляється в чашки каретки. На протилежний кінець закріплюється лівий шатун. Всі вищевказані види є неінтегрованих.
Плюсом закритих картріджних кареток велосипеда є те, що в їх конструкції використовуються промислові підшипники, які забезпечують ряд переваг:
- великий ресурс роботи;
- проста установка;
- не вимагають обслуговування пило-, грязе-, вологозахищені.
Відкриті велосипедні каретки відрізняються тим, що вони:
- більш привабливі в ціні;
- мають замінні внутрішні деталі.
У Вас є можливість купити каретку велосипеда як з насипними, так і з промисловими підшипниками. Перевагами насипних підшипників є: невисока ціна. А промислових: великий запас міцності; проста установка.