Каретки
Стандарт: КвадратДовжина валу: 127 ммМатеріал: СтальБолти в комплекті..
146 грн.
Каретка-картридж KENLI KL-08AL для велосипедів FAT BIKE. У комплекті болти M8x17.Тип підшипника: промисловіТип каретки: під квадратРозмір: 120х165мм..
150 грн.
Для рам фетбайків з ширеною кареткового вузла 100 мм.Довжина штифта 159,5 мм.Різьблення BSAШтифт квадратний JISВага 420 г..
520 грн.
• Стандарт різьби: BSA (1.37х24);• Профіль валу: квадрат;• Підшипники: картриджні (промислові);• Ширина каретки: 68 мм;• Довшина валу каретки: 122.5 м..
421 грн.
Каретка розбірна, повний комплект. Чашки каретки не мають різьблення. Призначена для встановлення на гірські та дорожні велосипеди. Пром. підшипники ..
133 грн.
Каретка велосипеда - сукупність кареточного вала, підшипників і системи кріплення в кареточного вузлі велосипеда. Різновиди велосипедних кареток поділяють по стандартам кріплення до них шатунів:
- під клини: така каретка велосипеда практично не використовується і зустрічається тільки на застарілих моделях.
- під квадрат: найпоширеніший вид - з посадкою «на квадрат», завдяки спеціальному квадратному перетину в цьому виді досягається досить жорстке з'єднання шатунів і каретки.
- шліцьові - більш міцне і легке з'єднання, розраховане на інтенсивні навантаження. Для просунутих моделей велосипедів (маунтінбайков і шосейних) рекомендуємо купити каретку на шліці з порожнистої віссю - вони легші і жорсткі, і застосовуються при агресивній їзді.
- є такий різновид, де вал каретки і шатуни - одне ціле, така велозапчастей має найміцніше кріплення шатунів до каретки, найбільш часто використовується в недорогих велосипедах BMX і дитячих, зважаючи на простоту і дешевизну.
Види велосипедних кареток
Відкритий. Являє собою вісь, підшипники і чашки у вигляді окремих деталей. Чашки вкручуються в кареточний стакан. Недолік: система ненадійна, схильна до забруднення, при ослабленні чашок з'являється люфт, а при надмірному затягуванні - заїдання.
Закритий. Також називається каретка-картридж. У таких каретках підшипники і вісь являють собою єдиний нерозбірний вузол. Ремонту і розбирання не підлягають, відрізняються високою надійністю, майже не забруднюються. Існує кілька типів таких кареток.
Інтегрований. У такій каретці шатун з зірками наглухо з'єднаний з віссю і являє собою одну деталь, що вставляється в чашки каретки. На протилежний кінець закріплюється лівий шатун. Всі вищевказані види є неінтегрованих.
Плюсом закритих картріджних кареток велосипеда є те, що в їх конструкції використовуються промислові підшипники, які забезпечують ряд переваг:
- великий ресурс роботи;
- проста установка;
- не вимагають обслуговування пило-, грязе-, вологозахищені.
Відкриті велосипедні каретки відрізняються тим, що вони:
- більш привабливі в ціні;
- мають замінні внутрішні деталі.
У Вас є можливість купити каретку велосипеда як з насипними, так і з промисловими підшипниками. Перевагами насипних підшипників є: невисока ціна. А промислових: великий запас міцності; проста установка.