Пошук

Вилки

-Матеріал штанів: сталь-Діаметр колеса: 26 '-Діаметр штока вилки: 1 '25,4мм-Хід: 60 мм-гальмо: диск/v-br-Шток: 240 мм, різьблення 110мм.-Амортизація:..

985 грн.

-Матеріал штанів: сталь-Діаметр колеса: 27,5 '-Діаметр штока вилки: 1-1/8' 28,6мм-Хід: 60 мм-Тормоз: диск-Шток: 240 мм,-Амортизація: так..

1025 грн.

Вилка SR Suntour 26 XCE28 Disk 1-1/8 призначена для велосипедів з розміром коліс 26 дюймів.Може використовуватися на гірських та крос-кантрі велосипе..

2080 грн.

Діаметр колеса: 26"Хід: 100 ммКолір: чорнийТип вилки: пружиннаШток: 1 1/8" алюміній, длина штока 260 ммКріплення дисковий гальмо..

3200 грн.

ВИЛКА SR SUNTOUR 26 XCT DISK, 1-1/8"X255ММ, Ход :100ММ, ЧОРНА..

2900 грн.

Діаметр колеса: 27.5"Хід: 80 ммКолір: чорнийТип вилки: пружиннаШток: 1 1/8" алюміній, длина штока 255 ммКріплення дисковий гальмо..

2101 грн.

амортизаційна вилка SR Suntour для колеса 29"шток 1-1/8",шток безрізьбовийдовжина штока 255мм,хід 100 мм,під дискові гальма..

2052 грн.

Відмінна амортизаційна вилка SR Suntour 29 XCM Disk 1-1/8 середнього рівня призначена для велосипедів з розміром коліс 29 дюймів. Може використовувати..

3199 грн.

Вилка 28 Sr Suntour SF13-CR 8VP HLO 700СШток -1 1/8 -довжина 300мм безрізьбоваХід вилки: 50 ммКріплення гальм: V-brakeРегулювання жорсткості на вилц..

2704 грн.

Показано з 19 по 27 із 48 (6 сторінок)

Мало хто з велосипедистів замислюється над заміною штатної вилки на іншу, катаючись на своєму першому гірському велосипеді. Лише з часом приходить розуміння того, що вилка є одним з головних вузлів велосипеда, вона може пом'якшувати удари, тим самим оберігаючи руки, плечі і шию від постійної тряски і дискомфорту. Деякі скажуть, що ціна велосипедної вилки часом досягає вартості решти велосипеда, але ж здоров'я не купиш, та й набагато крутіше і приємніше катати з хорошою виделкою.

У чому різниця хорошою і поганою вилки?

Перше з чого варто почати - це безпека і зчеплення з дорогою. Гарна і якісна вилка впевнено тримає дорогу, навіть на поганій трасі вона не дозволяє колесу втратити контакт з грунтом. Впевненому входженню в поворот не завадять навіть каміння і нерівності, що дозволить велосипедисту уникнути падіння.

Купуючи вилку для велосипеда, необхідно розуміти, що моделі початкового і аматорського рівня націлені на створення комфорту, вони добре проявляє себе на дрібних недоліках дороги. Спортивна ж вилка має більш жорстку структуру, щоб не плавати, повинна мати багато налаштувань і регулювань. Якісна вилка працює незалежно від ваги велосипедиста, будь він 45 або ж 100 кг.

Вилка не повинна мати велику вагу, тим не менш, це не повинно впливати на міцність - вона повинна впевнено почувати себе навіть в найсуворіших випробуваннях. Вилка повинна бути довговічною, заміна внутрішніх частин не ставати рутиною, а сервіс і ремонт - простим.

Важко поєднати всі показники ціни і якості. Проте, вибираючи амортизаційну вилку в інтернет магазині VeloPeople, можна відзначити, що середній клас вже має гідну якість за невисокою ціною, що дозволяє отримувати більше задоволення від їзди і стати на один щабель вище бюджетних варіантів.

Як визначити правильний хід вилки?

Вилку необхідно вибирати з урахуванням особливості вашої рами, тим самим хід вилки повинен бути таким, який був спочатку встановлений. На звичайні гірські велосипеди хід вилки може змінюватися в межах від 80мм до 120мм, зазвичай же це значення 100мм. Якщо ви маєте великий досвід їзди, розумієте всі особливості свого вело-байка, можлива установка вилки з великим ходом. При зміні конструкції повинні враховуватися всі плюси і мінуси.

Чим керуватися при виборі велосипедної вилки

  • Ціна: Чому хороші вилки дорого коштують ми вже розповіли. Якщо ви відкаталися на велосипеді і вже вбили свою еластомерку, а кататися вам хочеться багато, і вам це подобається - купуйте хорошу вилку. За ціною це буде те ж саме, що 2-3 рази купити погану, а термін експлуатації у хороших вилок при правильному догляді значно довше. Про комфорт, і інший світ можливостей катання ми теж вже говорили. Якщо у Вас вже стоїть гарна вилка, але хочеться ще більше хорошу - і ви не знаєте, куди ще витратити грошей - можете вкластися в більш сучасну модель, але при цьому ви повинні чітко розуміти, що воно вам дає, і навіщо вам полегшувати велосипед на ці 200 грам за N доларів. Якщо ви маєте намір брати участь в гонках, хороша і дорога вилка допоможе вам у чомусь виграти
  • Стиль катання: тут є дві опції: для їзди і для більш агресивної їзди зі стрибками. В горах потрібна хороша вилка, на грунтах потрібна хороша вилка, при стрибках хороша амортизація не замінна. І техніка. Якщо не вміти технічно їздити-вилка не вирішує. Але якщо її немає, технічно їздити дуже складно. Тому, вибираючи вилку, ви ж, вже розумієте, де і як ви хочете їздити. Якщо ще не понімаете- беріть гарну вилку початкового рівня, в разі чого-продасте і купите вже те, що вам треба.
  • Вага наїзника: Якщо ви важите в рамках середньостатистичної норми-особливих проблем не буде. Якщо ви легкі і хрупкі- вилки з повітряним поршнем дають можливість налаштувати вагу під себе. Якщо ваші 100 кг бадьоро переміщаються з великою швидкістю вниз по камінню, полегшені вилки з тонкими ногами не купуйте. Треба вибирати моделі, які мають великий запас механічної міцності. Зазвичай, вилки розраховані на максимальне значення в 110 кг, тому, обов'язково вивчіть ці параметри перед покупкою. Потрібно брати товсті ноги, контролювати жорсткість, правильно накачувати, головне, що б вона не пробивалася (ситуація, коли вилка втискається повністю і в кінці можна почути характерний звук удару ніг об нерухомі частини, ситуація чревата тим, що можна пошкодити нутрощі вилки, а ремонтувати її складно і дорого, і не завжди можливо).
  • Популярність і легкість в обслуговуванні: дивний критерій, але поки, в наших умовах, дорогі вилки до нас завозять рідко, а фахівців, які могли б їх чініть- не так багато. З цього, намагайтеся вибирати популярні моделі, таким чином ви гарантуєте собі, що в разі чого знайдете майстра який таку вилку бачив і вміє, і запчастини до неї можна буде купити у нас в країні. На жаль, у нас в Україні, немає сервісних центрів відомих виробників. А слати на ремонт вилку в іншу стану бандероллю - сумнівне задоволення.

Догляд за вилкою

Ніколи не мийте вилку Керхер. Вилки зараз виробляють герметичними - в дорогих моделях передбачено багато примочок, що б в вилочку не потрапляла вода і бруд. Тобто велосипед можна полоскати в річці, і якщо він якісний, то йому нічого після цього не буде.

Якщо заляпані - протирайте ноги ганчіркою. Деякі рекомендують спеціальні силіконові розпилювачі, але їх ефективність не доведена. Обов'язково потрібно здавати вилку на ТО. Або перебирати її самостійно, якщо у Вас настільки прямі руки, навчальних відео вистачає з головою.

Якщо цього не робити, то ноги може з'їсти корозія, а механізми можуть перестати адекватно працювати. Тому, якщо ви побачили, що на вилці якісь патьоки або згустки масла-несіть до механіка. ТО потрібно робити 1-2 в сезон, в залежності від інтенсивності катання і того, як часто ви потрапляєте в грязюку. Якщо все робити правильно, то ваша вилка може відслужити Вам 20 і більше тис км пробігу. Головне, щоб в ній не виявилося заводський брак, але від цього, на жаль, ніхто не застрахований.

Модули для Опенкарт 2.x - 3.x