Колонки керма
• Комплект кермових чашок, 1-1/8", безрізьбові.• Підшипники кулькові.• Чашки сталь.• Колір чорний.• Вага: 135 г...
112 грн.
Рульова колонка KENLI KL-B236Матеріал: анодований алюмінійРозмір: 1 1/8"x34x30ммВисота 25,5 ммПромпідшипникиЯкір із кришкою в комплекті..
349 грн.
Рульова колонка NECO H128 1-1/8"x44x30mmФірма – NecoТип кермової склянки – стандартВерхній підшипник – кульковий (картриджного типу)Нижній підшипник ..
100 грн.
Бюджетна кермова колонка Neco H-846, призначена для вилок із діаметром штока 1 1/8", матеріал чашок сталь з анодованим покриттям. Діаметр кермової ск..
120 грн.
Рульова колонка Scott (США)Під шток вилки: 1-1/8"Промпідшипники з нержавіючої сталіПромпідшипник АС3041-36/45 RS..
478 грн.
Стандартна рульова колонка NECO. 1/1.8 28.6ммДля без різьбових вилок..
83 грн.
Кермові колонки за типами кріплення
Кріплення штока вилки в рульовій:
- резьбовая: Досить поширений стандарт рульової велосипеда, правда зустрічається в основному на велосипедах комфорт-класу, дитячих і простих велосипедах початкового рівня. Особливість цього типу - можливість змінювати висоту керма, просто розкрутивши колонку і витягнувши шток вилки вище зі склянки велосипеда.
- без резьбовая: Даний тип рульової зустрічається практично на всіх сучасних велосипедах середнього і високо класу, іноді такий тип називають Aheadset, на ім'я популярного виробника. Сучасний тип велосипедної кермової, який використовується практично на всіх велосипедах.
Кріплення рульової в рамі:
- напів-інтегрована: Чашки і підшипник встановлені всередині рульової труби, а зовні знаходиться пильовик. У збірці рульової велосипеда на бюджетних моделях можуть використовуватися сепараторні підшипники, дорогі моделі комплектуються промисловими.
- інтегрована: В даному типі рульової колонки підшипники упресовують безпосередньо в рульову трубу. Для даного типу збірки рульової колонки велосипеда потрібна сумісна рама.
- стандартна: Підшипники в даному випадку знаходяться в незалежному корпусі, який запресовується безпосередньо в рульовій стакан. Використовують як промислові, так і сепараторні підшипники, в залежності від призначення. Застосовують на більшості сучасних велосипедів. Для того, щоб провести ремонт рульової колонки велосипеда потрібні спеціальні навички, а також інструменти, які є не у кожного велосипедиста.
Установка і регулювання
В цілому розбирання рульової колонки велосипеда проводиться в такій послідовності: знімається кермо, відвертається контргайка, і шайба з вусом. Після його відвертається конус верхнього підшипника і виймається стрижень. Якщо заміни вимагають чашки, то вони вибиваються з рульової труби. При складанні підшипників, необхідно стежити за правильністю їх установки, щоб вони не пошкодилися. Збірка рульової велосипеда проводиться в зворотній послідовності. Зверніть увагу на те, що некоректна установка рульової колонки може викликати люфт.
Перед установкою колонки, рама повинна бути від торцованная і очищена від бруду, пилу і задирака. Чашки рульової запресовуються в стакан спеціальним пресом. Важливо при запресовування забезпечити паралельність установки чашок в рульовому стакані. Так що застосовувати молоток або інший ударний інструмент дуже не рекомендується, великий шанс неправильної установки чашок, може тріснути рульової стакан.
Далі зібрати решту деталей - вставити вилку, в чашки вкласти змащені підшипники, накрити їх кільцями і пильовиками, стягнути весь механізм вкручуючи болт в якір, який встановлений в вилці.
Різьбові колонки регулюються закручуванням верхньої конусної гайки. У без різьбових рульових закручуємо верхній болт на кришці якоря, попередньо розкрутивши болти на виносі керма.
Якщо рульова відрегульована правильно люфт в цьому вузлі відсутня, а кермо обертається плавно, без скрипів і запинок.