Колонки керма
Пильник рульової колонки 1 1/8" Alu (28.6мм)Під шток виносу 25.4 ммМатеріал: Алюміній..
38 грн.
Диаметр наружный – 63.4 мм.Диаметр внутренний – 57.1 мм.Диаметр шарика – 4.0 мм.34 шарика..
166 грн.
Рульове проставочне кільце на вилку під винос керма. 1.1.8Висота 5мм..
21 грн.
Кільце проставки на вилку під винос керма. 1.1.8Висота 3ммвиробник SBS..
21 грн.
Кермові колонки за типами кріплення
Кріплення штока вилки в рульовій:
- резьбовая: Досить поширений стандарт рульової велосипеда, правда зустрічається в основному на велосипедах комфорт-класу, дитячих і простих велосипедах початкового рівня. Особливість цього типу - можливість змінювати висоту керма, просто розкрутивши колонку і витягнувши шток вилки вище зі склянки велосипеда.
- без резьбовая: Даний тип рульової зустрічається практично на всіх сучасних велосипедах середнього і високо класу, іноді такий тип називають Aheadset, на ім'я популярного виробника. Сучасний тип велосипедної кермової, який використовується практично на всіх велосипедах.
Кріплення рульової в рамі:
- напів-інтегрована: Чашки і підшипник встановлені всередині рульової труби, а зовні знаходиться пильовик. У збірці рульової велосипеда на бюджетних моделях можуть використовуватися сепараторні підшипники, дорогі моделі комплектуються промисловими.
- інтегрована: В даному типі рульової колонки підшипники упресовують безпосередньо в рульову трубу. Для даного типу збірки рульової колонки велосипеда потрібна сумісна рама.
- стандартна: Підшипники в даному випадку знаходяться в незалежному корпусі, який запресовується безпосередньо в рульовій стакан. Використовують як промислові, так і сепараторні підшипники, в залежності від призначення. Застосовують на більшості сучасних велосипедів. Для того, щоб провести ремонт рульової колонки велосипеда потрібні спеціальні навички, а також інструменти, які є не у кожного велосипедиста.
Установка і регулювання
В цілому розбирання рульової колонки велосипеда проводиться в такій послідовності: знімається кермо, відвертається контргайка, і шайба з вусом. Після його відвертається конус верхнього підшипника і виймається стрижень. Якщо заміни вимагають чашки, то вони вибиваються з рульової труби. При складанні підшипників, необхідно стежити за правильністю їх установки, щоб вони не пошкодилися. Збірка рульової велосипеда проводиться в зворотній послідовності. Зверніть увагу на те, що некоректна установка рульової колонки може викликати люфт.
Перед установкою колонки, рама повинна бути від торцованная і очищена від бруду, пилу і задирака. Чашки рульової запресовуються в стакан спеціальним пресом. Важливо при запресовування забезпечити паралельність установки чашок в рульовому стакані. Так що застосовувати молоток або інший ударний інструмент дуже не рекомендується, великий шанс неправильної установки чашок, може тріснути рульової стакан.
Далі зібрати решту деталей - вставити вилку, в чашки вкласти змащені підшипники, накрити їх кільцями і пильовиками, стягнути весь механізм вкручуючи болт в якір, який встановлений в вилці.
Різьбові колонки регулюються закручуванням верхньої конусної гайки. У без різьбових рульових закручуємо верхній болт на кришці якоря, попередньо розкрутивши болти на виносі керма.
Якщо рульова відрегульована правильно люфт в цьому вузлі відсутня, а кермо обертається плавно, без скрипів і запинок.








-428x300.jpg)
