Пошук

Гальмівні ротори


Місце встановлення: заднійТип гальмівної системи: механічний гальмоТип кріплення: International Standard з адаптером PMДіаметр гальмівних дисків: 160..

277 грн.

 гвинти для ротора.Розмір: M5x10mm.Вага: 26 г (12 гвинтів)...

81 грн.

• Матеріал: нержавіюча сталь• Кріплення: під гайку• Діаметр: 160мм• Кріпильні болти в комплекті..

208 грн.

Ротор гальмівної, кріпиться на 6 гвинтів.• Матеріал; сталь нержавіюча.• Матеріал робочої поверхні: сталь нержівіюча 42HRC.• Корпус 7075 метод CNC.• Сп..

566 грн.

Характеристики:Діаметр:Ø180 ммМатеріал ротора:СтальКріплення:CenterLockСумісні колодки:Органіка (Resin)Особливості:Фіксуюча гайка (LockRing) під станд..

582 грн.

Ротор Shimano SM-RT26-М 180 мм - нова модель, оригінальний дизайн, легка вага, якісна сталь.Нова конструкція стопорною пластини для легкої і швидкої у..

437 грн.

Ротор Shimano SM-RT26-S 160 мм - нова модель, оригінальний дизайн, легка вага, якісна сталь.Нова конструкція стопорної пластини для легкої та швидкої ..

317 грн.

Показано з 10 по 18 із 29 (4 сторінок)

Гальмівний ротор - компонент дискових гальм велосипеда, через який гальмівне зусилля передається від гальмівних колодок до втулки.

Зазвичай ротори виготовляють з високоякісної сталі. В деяких моделях застосовують слиття сталі та алюмінію для досягнення ліпшого охолодження і у підсумку - кращого гальмування.

Гальмівні ротори можуть мати різний діаметр, в залежності від призначення. Існують наступні стандарти: Ø140 мм, Ø160 мм, Ø170 мм, Ø180 мм, Ø200 мм, Ø203 мм, Ø220 мм, Ø223 мм.

В залежності від типу кріплення на рамі/вилці та типу кріплення каліпера розрізняють 3 стандарти - International Standart (IS - застарілий стандарт), Post Mount (PM - сучасний стандарт) та Flat Mount (FM - здебільшого використовується на дорожніх та гравійних велосипедах ).

Модули для Опенкарт 2.x - 3.x