Пошук

Ободні гальма

- Перед + зад- дуже легкі, всього 279 г/комплект- подвійний поворотний- регульований 39-49мм- виготовлений з алюмінію - алюміній від гальмівних ..

676 грн.

Гальмо BR-T4000V-BRAKE• Арка з більшим зазором для встановлення крила• Потужне гальмівне зусилля при відмінному контролі гальмування• Колодка S65..

707 грн.

Гальмо BR-T4000V-BRAKE• Арка з більшим зазором для встановлення крила• Потужне гальмівне зусилля при відмінному контролі гальмування• Колодка S65..

749 грн.

Комплект гальм FSA GOSSAMER PRO з посиленими важелями забезпечить відмінну керованість велосипедом. Підходить для установки на шосейні велосипеди...

3328 грн.

Модулятори для ГАЛЬМА V-BRAKE..

30 грн.

Показано з 10 по 17 із 17 (2 сторінок)

Велосипедний ринок швидко зростає і розвивається. З кожним роком з'являється все більше нових технологій, рішень і запчастин. Тому деякі деталі застарівають і не витримують конкуренції. Сьогодні ми обговоримо ті види велосипедних гальмівних систем, які активно застосовуються в наш час.

Види ободних гальм:

Кантилеверні гальма

Механізм складається з двох важелів, на кожному з яких розташовані гальмівні колодки. Важелі кріпляться до пивотів на вилці. За допомогою двох тяг трос пересуває важелі, які притискають колодки. Пристрій надійний і простий, але він зустрічається на сучасних велосипедах все рідше. Інші типи, з більш ефективним механізмом, поступово витісняють його.

Кліщові гальма

Велосипедні гальма даного типу найчастіше застосовуються на шосейних моделях байків. Їх назва відмінно характеризує конструкцію: колодки притискаються до ободу за допомогою вигнутих важелів, що зовні дуже нагадують кліщі. Кліщові гальма, так само як і кантилеверні, поступово зживають себе.

Гідравлічні обідні гальма

На відміну від двох попередніх видів, у конструкції таких гальм немає важелів, що обертаються, на які кріпляться колодки, і тросів, які приводять ці важелі в дію. Принцип роботи тут трохи інший. У ручці гальма, розташованій на кермі, знаходиться циліндр з рідиною. При натисканні він за спеціальними трубками передає тиск у два циліндри, встановлених на виделці. Ці циліндри виштовхують колодки в перпендикулярному напрямку по відношенню до ободу, в результаті чого виникає тертя і відбувається гальмування. Велосипедні гальма цього виду дуже ефективні, тому їх використовують у тріалі. Через велику вагу, труднощі в обслуговуванні, погану модуляцію (можливість дозувати гальмівне зусилля ручкою) і ремонтонепридатність у складних погодних умовах ободні гідравлічні гальма не прижилися в інших видах велоспорту.

V-brake гальма

Як показує практика і відгуки, це найбільш поширений на сьогоднішній день вид обідних гальм. За принципом роботи вони дуже нагадують кантилеверні. Тросик підводиться збоку, до верхньої частини одного з гальмівних важелів. При натисканні рукояти важелі, на яких встановлені картриджні колодки, зсуваються один до одного і зупиняють колесо. Завдяки паралельному притисканню колодок гальмування виходить дуже ефективним. Картриджні колодки велосипедних гальм легко замінюються за допомогою простого шестигранника.

Так як даний вид обідних гальм найбільш поширений на сучасному ринку, зупинимося детальніше на його достоїнствах і недоліках, відзначених користувачами.

Отже, плюси:

- Проста і дуже ефективна конструкція, що забезпечує хороше гальмівне зусилля.

- Малу вагу порівняно з барабанними і дисковими гальмами.

- Невисока вартість.

- Довговічність механізму.

Без недоліків також не обійшлося:

- Зниження ефективності при потраплянні на обода вологи і бруду.

- Прискорення зносу ободу в разі потрапляння на нього забруднень.

- Неможливість використання широких покришок.

- Якщо колесо нерівне (має «вісімки»), гальма такого типу складно налаштувати на якісну роботу.

Модули для Опенкарт 2.x - 3.x