Планетарні втулки та комплектуючі
Втулка, фіксатор червоний пластик для Sachs Sram P5, S7 ..
100 грн.
диаметр M10,5 для планетарної втулки sram/sachs T3/P5Гайка осі SRAM T3Ціна за 1 шт.Матеріал: нікельована латунь, Різьба 10,5 мм.Довжина..
105 грн.
M9x1, розмір 15x21,5 мм. підходить для динамо-втулки SHIMANO і втулки Nexus з роликовим гальмом...
30 грн.
Гайка осі Nexus 3, 7, 8;Матеріал: сталь;Колір сріблястий...
29 грн.
Різьблення: 3/8 "(м10)Матеріал: Стальціна за 1 штГайка М10 на ось, под ключ 15 мм...
16 грн.
ГАЙКА ОСІ СТУПИЦІHMN128 ОРІГІНАЛГайка маточини STURMEY ARCHER SPEEDШирина: прибл. 8 ммРізьблення: 13/32" (прибл. 10,5 мм)Матеріал: НЕРЖАВЕЮЧА СТАЛЬПід..
54 грн.
ГАЙКА ПЕРЕДНЬОЇ ВТУЧКИ STURMEY ARCHERДовжина: прибл 22ммРізьба: M9x1 (прибл. 9 мм)Матеріал: СТАЛЬПід ключ: 15 мм..
80 грн.
Гайка для планетарних втулок Sram, Sachs Т3, Р5, S7 М10.5..
45 грн.
Планетарна втулка (планетарка) - механізм перемикання швидкостей, заснований на принципі роботи планетарної передачі. Втулка - річ досить дорога, тому проектується з величезним запасом міцності. Але якщо у вас вийшло її зламати, простіше і дешевше купити нову.
Плюси планетарної втулки:
- Новачкові перевчитися на планетарну трансмісію не складає труднощів, перемикання передач і техніка педалювання не вимагає особливих навичок
- Перемикання передач відбувається завжди, можна перемикати передачі навіть стоячи на місці. Деякі втулки дозволяють перемикатися під навантаженням
- Сама втулка розміщена в міцному герметичному корпусі, всі деталі добре змащуються, вода і бруд не потрапляють на робочі поверхні
- Якщо встановити захист, наприклад Hebie Chainglider, на приводний ланцюг, а також передню і задню зірочки, то отримаємо захищену від будь-яких забруднень трансмісію, яка прослужить вам в 4-6 разів довше.
- Для приводу планетарної трансмісії використовується товста ланцюг і масивні ведуча і ведена зірки. Ресурс таких компонентів величезний в порівнянні зі звичайними 8-9 швидкісними ланцюгами і пакетами зірок.
- Надійна, витривала, проста в обслуговуванні планетарна втулка має і недоліками. Вони випливають з її переваг.
- Компактна втулка містить багато металевих деталей, тому вага втулки в зборі становить 1,2 - 3 кг. Для спортивних велосипедів перевага на заднє колесо може мати вирішальне значення
- У популярних втулок передавальне число близько 250-300%, чого недостатньо для агресивної їзди по пересіченій місцевості
- Немає виступає вниз утяжелителя ланцюга, немає винесених перемикачів передач, тому падіння набік і їзда по пересіченій місцевості не такі болючі для трансмісії
- Усередині планетарної втулки може бути розміщений гальмо, тому при неспішної їзди можна уникнути установки додаткових гальм на заднє колесо і полегшити конструкцію велосипеда. Крім того, ви забуваєте про існування брудного і можливо обмерзлих гальмівного троса - ваша безпека понад усе!
- Немає невикористовуваних передач, тільки один перемикач режимів - при інтенсивній їзді ви не витрачаєте час на вибір передачі
- Регулювання планетарної трансмісії елементарна
- Герметична втулка і закрита кожухом приводний ланцюг не тільки надійні, красиві, але і захищають ваші ноги від дорожнього бруду. Ви можете їздити на роботу в улюбленому костюмі, чи не одягаючи вело-екіпіровку.
- Заднє колесо з планетарної втулкою має спиці однакової з обох сторін втулки довжини. Тому натягнути спиці рівномірно не складає труднощів, саме колесо в зборі більш жорстке і довговічне.
Недорогі планетарні втулки мають ККД менший, ніж у порівнянних за ціною систем з касетами зірок. Однак ми зараз говоримо про чисті і нових трансмісіях. Моделі на кшталт Rohloff Speedhub не поступаються в ККД традиційних рішень.
Досконалість планетарної передачі вимагає кваліфікованого обслуговування. Більшість поломок відбувається з вини користувача при спробі самостійно розібратися в причинах нестандартної роботи планетарної втулки. Сервіс по обслуговуванню досить рідкісні. На щастя, абсолютна більшість втулок не вимагають іншого обслуговування, крім заміни масла і настройки.










