Пошук

Гальмівні колодки

Класичні гальмівні колодки МТВ, 70мм, пара, для V-brake. Віготомлені з якісного компаунда з гарними гальмівними властивостями в сухих та вологих умова..

108 грн.

Код: 398324Гальмівні колодки МТВ - симетричний еліпс, 60мм, пара для V-brake. Виготовлені зякісного компаунду з гарними.гальмівними властивостям..

66 грн.

Гальмівні колодки M70T3 V-brake BR-M760 ХТ/580 LX/DEORE.Хороша ефективність гальмування в вологих умовах.Код: Y8BM9810AСумісні з гальмами: BR-M76..

262 грн.

Колодки для гальм V-Brake є найбільш поширені.Колодки мають довжину 70мм і демонструють відмінний результат в будь-яку погоду. Характеристики:До..

116 грн.

Характеристики;   - Довжина: 72 мм;   - Вага 62г;   - Ціна за пару на одне колесо...

131 грн.

- Колодки для гальм гідравлічних;- HAYES, PROMAX;- Упаковка блістер; ProX;- Вага 22 р..

233 грн.

- Колодки для гальм гідравлічних;- Tektro - механічні;- Упаковка блістер - ProX;- Вага 19 гр..

214 грн.

- Колодки для гальм гідравлічних;- SHIMANO XTR M965 / 966 / SAINT M800 / HONE M601 - DEORE XT M765 / LX M858;- Упаковка блістер ProX;- Вага 19 гр...

218 грн.

Показано з 10 по 18 із 70 (8 сторінок)

Гальмівні колодки - це важлива складова гальмівної системи велосипеда. Саме вони впливають на ефективність і якість гальмування, а також відповідають за безпеку райдера. Гальмівні колодки розрізняються за типом гальм, конструкції, зовнішнім виглядом і, звичайно ж, цінового діапазону. Чим дорожче колодки, тим рідше їх доведеться міняти.

Гальмівні колодки для ободних гальм складаються з болта зі спеціальними проставочнимі шайбами, металевої пластини і гумової накладки. Гумові накладки можуть бути як упаяними, так і знімними. У першому випадку після зношування вам доведеться міняти колодки повністю, у другому - лише гумову складову, яка часто продається разом з кріпленнями - шплинтами.

Термін служби гальмівних колодок залежить від стилю катання і погодних умов. Дуже важливо, щоб витратні матеріали змінювалися вчасно. Адже колодка, яка зносилася, стирає гальмівну поверхню обода. Для визначення ступеня зносу на нових колодках видно чіткі канавки, які з часом стираються. Якщо вони практично не помітні - необхідна негайна заміна компонентів.

Під час зупинки спрацьовує спеціальний механізм, до якого підведена гидролінія або тросик. Вибирати запчастини бажано під конкретну модель гальма, інакше можливі проблеми з установкою і подальшим функціонуванням системи. Ключовою характеристикою вважається матеріал:

  • Органіка. М'яка поверхня забезпечує відмінне зчеплення, за яке доводиться розплачуватися швидким зносом.
  • Метал. Металізовані вироби вважаються найнадійнішими, особливо в даунхілі.

Дискові гальмівні колодки є пластини круглої або прямокутної форми, виготовлені з різних матеріалів. Вони бувають органічні і металізовані. Органічні колодки значно м'якше, швидше зношуються, але при цьому забезпечують відмінне зчеплення гальма. Металізовані колодки більш тверді, зносостійкі і гарантують відмінне гальмування на спусках. При виборі колодок необхідно звернути увагу на тип дискових гальм, адже для кожної моделі випускаються відповідні комплектуючі.

Сучасні бренди випускають надійні системи гальмування, але навіть вони іноді виходять з ладу. Інтенсивне використання і аварії руйнують різні вузли. Найчастіше райдерів цікавлять колодки гальмівні на велосипед - найважливіший компонент, який відповідає за стиснення обода або диска. Саме цей елемент завершує процес зупинки, що стартував після натискання ручки на кермі. Ділять велосипедні гальмівні колодки на дискові і обідні, але є різновиди всередині цих груп.

Модули для Опенкарт 2.x - 3.x