Гальма
Гальмівні колодки DUST DS-01S для дискових велосипедних гальм.Матеріал гальмівної поверхні: напівметал (semi metal pads)Сумісність: Shimano MT-200, S..
142 грн.
Гальмівні колодки DUST DS-17S для дискових велосипедних гальм.Матеріал гальмівний поверхні: напівметал (semi metal pads)Сумісність: YINXING DB-01 і ін..
166 грн.
Код: Y2S398010Колодки гальмівні Shimano G05S-RXХарактеристики:Тип колодок: ДисковіМатеріал основи: Нержавіюча стальМатеріал гальмівної поверхні:..
302 грн.
Класичні гальмівні колодки МТВ, 70мм, пара, для V-brake. Віготомлені з якісного компаунда з гарними гальмівними властивостями в сухих та вологих умова..
108 грн.
Гальма важлива деталь для велосипеда, його призначення і як ви катаєтеся, так як від них залежить ваша безпека, впевненість, керованість, а значить і те, як ми відчуваємо себе на велосипеді.
Вибирати гальмівну систему потрібно враховувати:
- манери їзди
- яким бюджетом ви обмежені
- чи готові ви приділяти достатньо часу і грошей для обслуговування даного елемента навісного обладнання.
Види гальм
- Дискові гальма
Основна відмінність дискових гальм від ободних в тому, що зупинка проводиться завдяки затиснуті гальмівного диска (ротора), закріпленому на осі колеса.
При виборі дискового гальма треба враховувати, що його ціна і вартість обслуговування буде вище ободного, але є ряд переваг:
- на роботу хорошого дискового гальма не впливають погодні умови,
- його можна точніше налаштувати,
- які складають більше придатні для ремонту.
Дискові гальма діляться на два типи:
- Механічні.
- Гідравлічні.
Гідравліка та механіка відрізняються тим, що в механічних гальмах при натисканні ручки колодки зводяться за допомогою натягу троса, а в гідравлічних - завдяки тиску гальмівної рідини в гідро-лінії. Так само від типу дискових гальм, залежить їх ціна.
- Ободні гальма
Найдешевшими і простими гальмами на ринку вважаються ободні. Вони досить прості, в більшості своїй не вимагають дорогих витрат, з їх налаштуванням і заміною комплектуючих може впорається навіть підліток при наявності мінімальних знань в пристрої гальмівного вузла.
Принцип їх роботи полягає в тому, що дві гальмівні колодки, розташовані паралельно один одному і колесу, при натисканні гальмівної ручки затискають його, тим самим зупиняючи крутіння колеса.