Гальма
Натягувач гальмівного троса, регулювання натягу гальма, гвинт натягування гальма велосипеда.Регулювальний гвинт, що вкручується в гальмівну ручку вел..
10 грн.
• присвячений гальмам Shimano• внутрішній діаметр: 5,3 мм• матеріал: мідь..
25 грн.
Трикутник з'єднує кабель гальма. Може використовуватись для кабелів від 1,5 до 2 мм.Матеріал: оцинкована стальГвинт: M6..
19 грн.
Shimano BL-MT200 – недорогий продуктивний гідравлічний гальмо від японської компанії Shimano.Використовувана гальмівна рідина – мінеральна олія Shima..
1123 грн.
• Матеріал: нержавіюча сталь• Кріплення: під гайку• Діаметр: 160мм• Кріпильні болти в комплекті..
208 грн.
Ротор гальмівної, кріпиться на 6 гвинтів.• Матеріал; сталь нержавіюча.• Матеріал робочої поверхні: сталь нержівіюча 42HRC.• Корпус 7075 метод CNC.• Сп..
566 грн.
Гальма важлива деталь для велосипеда, його призначення і як ви катаєтеся, так як від них залежить ваша безпека, впевненість, керованість, а значить і те, як ми відчуваємо себе на велосипеді.
Вибирати гальмівну систему потрібно враховувати:
- манери їзди
- яким бюджетом ви обмежені
- чи готові ви приділяти достатньо часу і грошей для обслуговування даного елемента навісного обладнання.
Види гальм
- Дискові гальма
Основна відмінність дискових гальм від ободних в тому, що зупинка проводиться завдяки затиснуті гальмівного диска (ротора), закріпленому на осі колеса.
При виборі дискового гальма треба враховувати, що його ціна і вартість обслуговування буде вище ободного, але є ряд переваг:
- на роботу хорошого дискового гальма не впливають погодні умови,
- його можна точніше налаштувати,
- які складають більше придатні для ремонту.
Дискові гальма діляться на два типи:
- Механічні.
- Гідравлічні.
Гідравліка та механіка відрізняються тим, що в механічних гальмах при натисканні ручки колодки зводяться за допомогою натягу троса, а в гідравлічних - завдяки тиску гальмівної рідини в гідро-лінії. Так само від типу дискових гальм, залежить їх ціна.
- Ободні гальма
Найдешевшими і простими гальмами на ринку вважаються ободні. Вони досить прості, в більшості своїй не вимагають дорогих витрат, з їх налаштуванням і заміною комплектуючих може впорається навіть підліток при наявності мінімальних знань в пристрої гальмівного вузла.
Принцип їх роботи полягає в тому, що дві гальмівні колодки, розташовані паралельно один одному і колесу, при натисканні гальмівної ручки затискають його, тим самим зупиняючи крутіння колеса.