Пошук

Підніжка для велосипеда

У велосипедному співтоваристві постійно точаться суперечки - потрібна підніжка чи ні? Одні доводять, що це непотрібний аксесуар, який тільки заважає їздити, обтяжуючи велосипед. Інші впевнені, що це незамінна річ в міських поїздках і туристичних походах.

Призначення: City, E-Bike.Матеріал: алюмінійНавантаження: 25 kgСумісність: 26“-28“Кріпиться до рами на 2 гвинти з кроком отворів 40 мм..

369 грн.

Діаметр отвору 9 ммВисота 25 ммМатеріал: гума..

34 грн.

Діаметр отвору 8 ммВисота 33 ммМатеріал: гумаЦіна за 2 шт...

53 грн.

Велосипедна підніжка на задні пера рами. Регульована довжина і надійний механізм розкладання...

244 грн.

Діаметр отвору  9 ммЗагальна довжина 42 ммВисота 32 ммМатеріал: гума..

31 грн.

Показано з 1 по 9 із 23 (3 сторінок)

Для тих, хто вже вирішив для себе це питання позитивно ми трохи розповімо, які вони бувають і для яких поїздок і які стоянкові стійки краще вибрати.

Типи велосипедних підніжок

  • Кареточниє або центральні підніжки

Вони відмінно підійдуть для звичайних міських і гірських поїздок без великої кількості речей і рюкзаків на багажниках. Для дитячих і підліткових моделей.

Зазвичай кріпляться болтом до рами велосипеда на спеціальній перемичці між задніми перами відразу за каретним вузлом. Практично завжди виробники передбачають на цій перемичці готове отвір для такого кріплення.

Характеристики:

  • Її легко кріпити - всього-то прикрутити один болт.
  • Зручно розташована. Сліз з велика і стійка вже під ногою, не потрібно тягнутися до заднього колеса.
  • При правильно підібраною довжині велосипед коштує досить стійко, тому що вона розташована поруч з центром тяжіння не навантаженого байка.

У туристичного велосипеда, який в поході навантажений рюкзаками, особливо ззаду, центр ваги піднято і зміщений до багажника. При цьому, навіть коли велосипед нахиляється на невеликий кут убік, виникає момент сили тяжіння, яка прагне впустити рюкзак і, разом з ним, велосипед, на землю. В цьому випадку бічна підніжка у каретки починає грати роль центру, навколо якого обертається велосипед і падає. Цього вдається уникнути тільки якщо затиснути переднє гальмо, наприклад, одягненою на нього і кермо гумкою.

Для такого варіанту краще підійде підніжка з кріпленням на вісь заднього колеса або на перо. Це більш стійкий варіант, хоча і не ідеальний.

  • бічні підніжки

Бічна підніжка з кріпленням на вісь заднього колеса так само підходять для звичайних міських і гірських поїздок, дитячих і підліткових моделей. Але в туристичних походах можна вантажити на багажник важкі рюкзаки.

Якщо на велосипеді немає перемички за кареточним вузлом для кріплення центральної підніжки, то на нього можна встановити тільки задню бічну підніжку.

Вони бувають з кріпленням:

  • до осі заднього колеса
  • на перо

Кріплення до втулки заднього колеса так же досить просте. Розкручується гвинт на осі надаватися сама стійка, з фіксацією на нижній трубі пера, і гвинт закручується назад. Ці стійки дуже поширені. Вони дешеві, міцні і зручні. При правильно підібраною висоті велосипед стійкий як без, так і з вантажем. При кріпленні на перо можна вибрати варіант з установкою на одну (нижню) трубу пера або за дві труби.

Кріплення за дві труби більш стійке і надійне, та й навантаження на труби менше. Зазвичай при кріпленні використовують гумову або пластикову прокладку між трубою і хомутом, щоб не подряпати лак і фарбу.

  • Двоногі кареточниє (центральні)

Це найкращі моделі для велосипедів, які використовуються в тривалих походах. Вони, звичайно, трохи важче своїх одноногих побратимів, але мають одну незаперечну перевагу: забезпечують найзручнішу і стійку стоянку з усіх попередніх. Перекинути велосипед з такою підніжкою набагато складніше, ніж вело-байк на бічній підніжці.

Правда, тут потрібно зауважити, що якщо на привалі поставити свого «педального коня» боком до вітру, то, володіючи велику парусність за рахунок навантажених сумок і рюкзаків, ймовірність того, що він впаде досить висока і ніяка підніжка його не втримає. Так що, ставити велосипед потрібно завжди за вітром.

Деякі велосипедисти спеціально підбирають висоту таких підніжок так, щоб переднє колесо не стосувалося землі. Так виходить стійка система з трьох нерухомих точок. Дві точки це ніжки і третя - заднє колесо. А три точки, по законам геометрії, однозначно визначають тільки одну площину. При цьому трохи піднесений над землею переднє колесо позбавляє велосипед від поганої звички падати від його повороту.

Ще одне зауваження з життя: після того, як Ви закріпіть підніжку на байці перевірте, щоб він стояв вертикально, без перекосу на бік. Якщо потрібно, трошки подправьте ніжки для приведення велосипеда в вертикальне положення.

Вони бувають як з фіксованими ногами: рухаєте одну ногу - і відразу рухаються обидві разом, так і незалежними ногами. При їх використанні можна вело-байк поставити на одну або дві ноги. Правда, в цьому випадку не завжди зручно користуватися. Щоб поставити велосипед на дві ноги, доводиться побігати навколо нього.

При установці симетричною підніжки зверніть увагу на те, щоб її права нога не торкалася ланцюга на всіх швидкостях.

При виборі підніжки на свій велосипед крім кріплення уважно поставтеся ще до двох моментів:

  • до підбору довжини підніжки;
  • до матеріалу з якого вона виконана.

Що стосується довжини. Занадто коротка буде створювати великий кут нахилу і різко зменшувати стійкість. На занадто довгу - взагалі не можна спершись велосипед. Зазвичай виробники завжди вказують розмір коліс велосипеда, для яких вона призначена.

Як перевірити чи підходить підніжка до велосипеда

Розмір підніжки для велосипеда. Зазвичай в велосипедних магазинах вказують до велосипеда, з яким колесом підходить продавана підніжка. Однак буває, що і сам продавець не завжди в курсі того, який товар він продає. Як в цьому випадку перевірити чи підходить вибрана підніжка до вашого «залізного коня».

Для таких ситуацій наведемо значення зразкової довжини самої стійки, яку потрібно вибирати в залежності від діаметра колеса велосипеда. Вимірювати її потрібно від п'яти до центру обертання на планці.

Матеріали, з яких роблять підніжки:

  • Алюмінієві: найлегші, але дорожче сталевих і більш тендітні.
  • Сталеві: найдешевші і дуже міцні, але важче алюмінієвих і титанових. Витримують практично будь-який вантаж в поході.
  • Титанові: Найлегші, міцні і дорогі. Зустрічаються у продажу рідко.