Пошук

Колонки керма

Сумісний діаметр: 28.6 ммМатеріал: Пластик..

28 грн.

Показано з 1 по 9 із 23 (3 сторінок)

Кермові колонки за типами кріплення

Кріплення штока вилки в рульовій:

  • резьбовая: Досить поширений стандарт рульової велосипеда, правда зустрічається в основному на велосипедах комфорт-класу, дитячих і простих велосипедах початкового рівня. Особливість цього типу - можливість змінювати висоту керма, просто розкрутивши колонку і витягнувши шток вилки вище зі склянки велосипеда.
  • без резьбовая: Даний тип рульової зустрічається практично на всіх сучасних велосипедах середнього і високо класу, іноді такий тип називають Aheadset, на ім'я популярного виробника. Сучасний тип велосипедної кермової, який використовується практично на всіх велосипедах.

Кріплення рульової в рамі:

  • напів-інтегрована: Чашки і підшипник встановлені всередині рульової труби, а зовні знаходиться пильовик. У збірці рульової велосипеда на бюджетних моделях можуть використовуватися сепараторні підшипники, дорогі моделі комплектуються промисловими.
  • інтегрована: В даному типі рульової колонки підшипники упресовують безпосередньо в рульову трубу. Для даного типу збірки рульової колонки велосипеда потрібна сумісна рама.
  • стандартна: Підшипники в даному випадку знаходяться в незалежному корпусі, який запресовується безпосередньо в рульовій стакан. Використовують як промислові, так і сепараторні підшипники, в залежності від призначення. Застосовують на більшості сучасних велосипедів. Для того, щоб провести ремонт рульової колонки велосипеда потрібні спеціальні навички, а також інструменти, які є не у кожного велосипедиста.

Установка і регулювання

В цілому розбирання рульової колонки велосипеда проводиться в такій послідовності: знімається кермо, відвертається контргайка, і шайба з вусом. Після його відвертається конус верхнього підшипника і виймається стрижень. Якщо заміни вимагають чашки, то вони вибиваються з рульової труби. При складанні підшипників, необхідно стежити за правильністю їх установки, щоб вони не пошкодилися. Збірка рульової велосипеда проводиться в зворотній послідовності. Зверніть увагу на те, що некоректна установка рульової колонки може викликати люфт.

Перед установкою колонки, рама повинна бути від торцованная і очищена від бруду, пилу і задирака. Чашки рульової запресовуються в стакан спеціальним пресом. Важливо при запресовування забезпечити паралельність установки чашок в рульовому стакані. Так що застосовувати молоток або інший ударний інструмент дуже не рекомендується, великий шанс неправильної установки чашок, може тріснути рульової стакан.

Далі зібрати решту деталей - вставити вилку, в чашки вкласти змащені підшипники, накрити їх кільцями і пильовиками, стягнути весь механізм вкручуючи болт в якір, який встановлений в вилці.

Різьбові колонки регулюються закручуванням верхньої конусної гайки. У без різьбових рульових закручуємо верхній болт на кришці якоря, попередньо розкрутивши болти на виносі керма.

Якщо рульова відрегульована правильно люфт в цьому вузлі відсутня, а кермо обертається плавно, без скрипів і запинок.

Модули для Опенкарт 2.x - 3.x